Wiedźmin Pogromca Potworów - przynęta na potwory: jak zdobyć i używać

Co to takiego.

Pisaliśmy już w naszym poradniku o tym, jak oczyszczać drzewa Nemetony. Walki z potworami w tych miejscach pozwalają zdobyć sporo złota i punktów doświadczenia.

Kiedy jednak wykonamy już wyzwanie przy takim drzewie, nie możemy go od razu powtórzyć. Chyba że użyjemy przynęty. Dzięki niej przywołamy do drzewa losową kategorię potworów (na przykład trupojady lub wampiry).

Przynęty (1) można zdobyć czasem jako nagrody za osiągnięcie nowego poziomu. W późniejszych etapach gry można będzie też je tworzyć. Na początku można je po prostu kupić za złoto. Koszt to 200 monet (2).

przyneta

By użyć przynęty, wystarczy kliknąć w drzewo. Zobaczycie wtedy zbliżenie na Nemeton i jeden pusty slot (3). To tam należy po prostu włożyć posiadaną przynętę.

przyneta2

To wszystko, gdy użyjesz przynęty, będzie można rozpocząć kolejną walkę. Pamiętaj tylko, że potwory w Nemetonach są nieco większym wyzwaniem niż te spacerujące zazwyczaj po okolicy.

Więcej porad:

Spis treści: Wiedźmin Pogromca Potworów - poradnik i najlepsze porady