Tryb sieciowy Halo Infinite będzie szanował wolny czas graczy

Obiecują twórcy.

  • Multiplayer w Halo Infinite otrzyma sezony i season pass
  • W planach jest też osobna fabułą dla trybu sieciowego

Twórcy Halo Infinite ujawnili szereg nowych informacji na temat trybu sieciowego gry, dostępnego - jak wiemy z poprzednich zapowiedzi - za darmo dla wszystkich zainteresowanych. Zgodnie z obecnymi trendami, nie zabraknie przepustek sezonowych - ale w poszanowaniem wolnego czasu graczy.

Wiemy nawet, że pierwszy sezon otrzyma tytuł Heroes of Reach. To zapewne nawiązanie do postaci gracza, która ma stać się częścią szerszego uniwersum popularnej serii strzelanek.

2
Pomarańczka

„W centrum naszych planów jest głębokie ugruntowanie postaci z multiplayer w uniwersum Halo i nadanie im aktywnej roli w dalszych wydarzeniach” - czytamy w artykule na oficjalnej stronie.

„Wybraliśmy nazwę Heroes of Reach nie bez powodu. Reach ma bogatą historię, to ważne miejsce dla Spartan z przeszłości, a także kluczowy punkt dla przyszłych pokoleń tych żołnierzy, zaczynających badanie tajemnic kosmosu, który zmienił się fundamentalnie po wydarzeniach z Halo 5”.

Gra zaoferuje podobno najbardziej rozbudowany system modyfikowania wygląd postaci w historii cyklu. Strzelanka ma być rozwijana przez lata, a nowości będą pojawiać się w ramach kolejnych sezonów i mniejszych aktualizacji.

Nie może więc zabraknąć przepustek sezonowych, będących obecnie standardem w projektach sieciowych tego typu. Studio 434 Industries zapewnia jednocześnie, że zamierza szanować czas fanów.

1
Wygląd zmienimy także w dedykowanej aplikacji

„Chcemy, by gracze mieli fajne treści, aktywności, wydarzenia i nagrody w czasie trwania każdego z sezonów, ale nie chcemy wymagać od nich wielu godzin grania w tygodniu, by wszystko ukończyć” - czytamy. „Gracze mają dobrze się bawić, a nie męczyć jak na pełnym etacie”.

„Po pierwsze i najważniejsze, pracujemy ciężko, żeby upewnić się, że przepustka sezonowa nie jest grindem. Ma być dodatkowym źródłem nagród za czas, który i tak spędzamy w grze” - napisano dalej.

To oznacza między innymi, że sezony - trwające około trzech miesięcy każdy - nie będą bezpośrednio połączone z kolejnymi przepustkami, lecz oba te elementy będą funkcjonowały osobno.

Nie znamy daty premiery trybu sieciowego Halo Infinite, ponieważ Microsoft czeka jeszcze na ogłoszenie terminu debiutu innego tytułu - mowa zapewne o Call of Duty. Nowa produkcja z pewnością ukaże się jednak w tym roku, w okresie świątecznym.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami