Fortnite - wyzwanie: Użyj skrytki w Piszczącej Puszczy

Gdzie jest skrytka.

W ramach jednego z wyzwań 2. tygodnia w 7. sezonie Fortnite musisz wejść w interakcję ze skrytką w Piszczącej Puszczy. Na tej stronie powiemy ci, jak i gdzie to zrobić.

To pierwsze zadanie z serii, w której będziesz też musiał atakować strażników UR i używać skanerów ciała. Otrzymasz za nie oczywiście PD, a więc i gwiazdki bojowe Karnetu Bojowego.

Gdzie znaleźć skrytkę w Piszczącej Puszczy

Jak wskazuje treść wyzwania, należy odwiedzić Piszczącą Puszczę. Dla pewności zaznaczyliśmy lokację na poniższej mapie:

fortnite_dead_drop_weeping_woods_1

Skrytka znajduje się w północnej części lokacji, tuż przed rzeką. Pomiędzy kilkoma pierwszymi drzewami znajdziesz ją stojącą na pniu drzewa, wśród kamieni.

fortnite_dead_drop_weeping_woods_3
fortnite_dead_drop_weeping_woods_4

Wszystko, co musisz zrobić, to podejść do skrytki i przytrzymać przycisk widoczny na ekranie. W okolicy z dużą dozą prawdopodobieństwa będą też inni gracze, więc najlepiej od razu wylądować na tym punkcie i szybko zrealizować cel.

Następnym krokiem w legendarnym zadaniu 2. tygodnia jest znalezienie skanera ciała.