Reżyser Sunset Overdrive chciałby stworzyć sequel

Pomysłów nie brakuje.

  • Reżyser Sunset Overdrive nie wyklucza prac nad sequelem gry
  • Prawa do tytułu posiada dzisiaj Sony

Jeden z reżyserów gry akcji Sunset Overdrive z 2014 roku byłby zainteresowany stworzeniem kontynuacji produkcji, widząc perspektywy na kolejne opowieści w kolorowym uniwersum.

- Cóż, „nigdy nie mów nigdy” to moje motto. Jesteśmy teraz częścią Sony, ale posiadamy prawa autorskie, więc nie powstrzymuje nas nic poza wieloma ekscytującymi planami na przyszłość - przyznał Marcus Smith w rozmowie z GQ.

1
Sunset Overdrive stawiało na kolory i szaloną akcję

Odpowiedzialne za tytuł studio Insomniac Games przygotowało projekt dla Microsoftu, na premierę Xbox One. Dzisiaj deweloperzy pracują już wyłącznie dla Sony, zajmując się ostatnio Spider-Man.

Dotychczas gracze sądzili, że to skutecznie blokuje szanse na sequel, lecz prawa do gry pozostały w Insomniac. Dość powiedzieć, że pod koniec kwietnia to właśnie PlayStation zarejestrowało znak handlowy Sunset Overdrive.

Czy Smith chciałby jednak osobiście zająć się kontynuacją?

- Chciałbym. Sądzę, że jest jeszcze wiele historii, które można opowiedzieć w tym uniwersum i chciałbym do niego wrócić. Świetnie się bawiłem, tworząc ten tytuł - dodał deweloper.

Warto zauważyć, że Sunset Overdrive miało dwóch reżyserów: wspomnianego Smitha oraz Drew Murray'a. Co interesujące, ten drugi ostatnio także powrócił do Insomniac, po okresie spędzonym w The Initiative.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami