Doom Eternal - Taras Nabad: sekrety i znajdźki

Kryształy, punkty pretorskie, kodeks, baterie, zabawki, automapa, album, kod oszustwa, sekretne starcia, brama, żetony.

Na bieżącej stronie znajdziesz opisy sekretów i znajdziek, które są do znalezienia w trakcie przechodzenia dziewiątej misji fabularnej w Doom Eternal o nazwie Taras Nabad.

Oto elementy, jakie można odnaleźć podczas tego zadania:

  • Kryształy strażnicze - 1
  • Punkty pretorskie - 5
  • Kodeks - 7
  • Baterie strażnicze - 3
  • Zabawki - 3
  • Automapa - 1
  • Album - 2
  • Kod oszustwa - 1
  • Sekretne starcia - 2
  • Brama Slayera (klucz empirejski) - 1
  • Żetony mistrzowskie - 2
s1501
s1502

Kodeks / Bateria strażnicza - stronę znajdziesz z lewej strony platformy przed mostem. Aby dostać się do baterii musisz zeskocz na półkę od strony mostu, a potem przebić się przez ścianę, dzięki czemu dotrzesz do sekretu.

s1511
s1512

Album - po stoczeniu bitwy po otworzeniu bramy za mostem. Zanim zaczniesz przeskakiwać na platformy z przodu skocz w przepaść i szybko przeskocz na dolną półkę. Znajdziesz tu poszukiwany sekret.

s1521
s1522

Punkt pretorski - po skorzystaniu ze ściany, aby dotrzeć na podwyższenie. Rusz przed siebie, a na skrzyżowaniu skręć w lewo. Hologram będzie na wprost.

s1531
s1532

Sekretne starcie - po walce na placu z posągiem zlokalizuj pękniętą ścianę w jednym z dolnych korytarzu po boku. Zniszcz ją, a odkryjesz dojście do sekretnego starcia.

s1541
s1542

Żeton mistrzostwa - na lewo od sekretnego starcia (opisanego powyżej) znajdziesz przełącznik. Skorzystaj z niego, a odblokujesz kratę blokującą dojście do pobliskiego żetonu obok pomniku rycerza.

s1541
s1542

Żeton mistrzostwa - na lewo od sekretnego starcia (opisanego powyżej) znajdziesz przełącznik. Skorzystaj z niego, a odblokujesz kratę blokującą dojście do pobliskiego żetonu obok pomniku rycerza.

s1551
s1552

Bateria strażnicza - na piętrze na prawo od głównego posągu znajdziesz kamienną figurę rycerza. Zniszcz ją i włącz przycisk, który znajduje się na ścianie. Następnie odwróć się i rusz na podwyższenie z lewej. Dotrzesz do dzwona - wskocz na ścianę z lewej i uderz pieczęć na łańcuchu. W ten sposób przebijesz się do lokacji z baterią.

s1561
s1562

Automapa - znajduje się na podwyższeniu na górze schodów przy placu, gdzie stoczyłeś walkę.

s1571
s1572

Punkt pretorski - po przejściu przez zagadkę z posągiem i kwasem wypłyniesz w nowej lokacji. Hologram będzie z lewej strony.

s1581
s1582

Kodeks / Zabawka - po wyjściu z kwasowego basenu dotrzesz na otwartą przestrzeń. Karta kodeksu (A) będzie na wprost. Aby dotrzeć do zabawki należy zniszczyć figurę rycerza (B), wcisnąć klawisz, który się pojawi i stanąć na platformie (C). W ten sposób odblokujesz przejście do zabawki (D).

s1591
s1592

Kodeks - w lokacji z okrągłą platformę, gdzie włączy się scenka animowana. Strona kodeksu będzie na prawo od wejścia.

s1601
s1602

Brama Slayera (klucz empirejski) - po rozwiązaniu zagadki ze spuszczeniem kwasu w lokacji z sześcianem odblokujesz przejście do korytarza. Zanim wyruszysz w stronę miejsca starcia skręć do korytarza (A) z lewej. Po chwili dotrzesz do klucza (B), z którym udaj się do pobliskiej bramy (C).

s1611
s1612

Sekretne starcie / Kod oszustwa - po zakończeniu walki, gdzie natkniesz się na drugiego arcypodleca. Wejdź po schodach, które się odblokują i zniszcz ścianę z lewej, co odblokuje dostęp do dwóch sekretów.

s1621
s1622

Kodeks / Bateria strażnicza - po opuszczeniu podziemi (na zewnątrz wyjdziesz wspinając się po ścianach) odwróć się. Jeden sekret będzie z lewej, a drugi z prawej.

s1631
s1632

Punkt pretorski / Zabawka - w trakcie wspinania się na posąg demona zwróć uwagę na zaułek z lewej. Zobaczysz hologram rycerza, a na prawo od niego pękniętą ścianę. Zniszcz ją, a dotrzesz do drugiego sekretu.

s1641
s1642

Punkt pretorski - po przeskoczeniu do nowego budynku skorzystaj z windy i wjedź na górę. Oczyść teren i zacznij iść po obwodzie piętra, aż dotrzesz do poszukiwanego sekretu.

s1651
s1652

Kodeks / Kryształ strażniczy - patrząc od opisanego wyżej punktu pretorskiego. Zeskocz piętro niżej i wejdź do środka - jeden sekret będzie z lewej, drugi z prawej.

s1661
s1662

Kodeks - po zagadce ze światłem dotrzesz do rozległego pomieszczenia. Strona kodeksu będzie z lewej.

s1671
s1672

Album - w pomieszczeniu, gdzie musisz strącić kulę pod sufitem. Po wciśnięciu przycisku za statuą uruchomisz niebieskie wyskocznie. Skorzystaj z jednej z nich, aby dostać się do pękniętego fragmentu ściany pod sufitem. Zniszcz go, a odkryjesz tajną lokację.

s1681
s1682

Punkt pretorski - po zeskoczeniu przez dziurę po kuli dotrzesz do okrągłej lokacji. Podążaj wokół jej, a w końcu dotrzesz do hologramu.

s1691
s1692

Zabawka - w tej samej lokacji, co powyższy sekret. Aby przejść dalej będziesz musiał wskoczyć do dziury w ziemi. Zabawka znajduje się na jednej z półek, na którą możesz zeskoczyć. Jeśli sztuka ta się nie uda, to po dotarciu do końcówki etapu skorzystaj z szybkiej podróży, aby powtórzyć skok.

s1701
s1702

Kodeks - strona będzie znajdować się w korytarzu prowadzącym do pomieszczenia z ostatnią częścią tygla.

s1711
s1712

Żeton mistrzostwa - zaraz po zdobyciu powyższego kodeksu zeskoczysz na dół. Żeton będzie z lewej.

Natępnie: Doom Eternal - Nekravol: sekrety i znajdźki

Spis treści: Doom Eternal - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Doom Eternal - Strażnik jeden: sekrety i znajdźki