Mroczny las i spotkanie z potworami - gameplay z polskiego Blair Witch

Twórców Layers of Fear i Observer.

W sieci pojawił się pierwszy zapis rozgrywki z Blair Witch, czyli horroru twórców Layers of Fear i Observer, inspirowanego filmem o tym samym tytule. Materiał skupia się na roli pomocnika głównego bohatera - wiernego psa.

W Blair Witch wcielamy się w członka ekipy poszukiwawczej, która ma za zadanie odnaleźć zagubionego chłopca w mrocznym lesie Black Hills Forest. Postać jest wyposażona w latarkę i krótkofalówkę, którą komunikuje się z grupą.

Z wypowiedzi komentującej materiał redaktorki wynika, że to pierwsza gra studia Bloober Team, w której występuje walka. Wideo przedstawia starcie z pomocnikami tytułowej wiedźmy, ale demony nie atakują bohatera, który odstrasza je światłem latarki. Zabraknie więc prawdopodobnie „standardowych” potyczek z użyciem broni.

Pies o imieniu Bullet dostaje się w niedostępne miejsca, wskazuje ważne przedmioty, szczeka na wrogów i pomaga w rozwiązywaniu zagadek. Bohater może wchodzić z czworonogiem z interakcje, np. głaskać zwierzę, rozkazać trzymanie się blisko lub pozostanie w miejscu.

bw1
Należy się nagroda

Twórcy Blair Witch twierdzą, że wiedźma nie jest jedną istotą, a całym lasem. Zmienia postać i może drwić z protagonisty, wydając w oddali dźwięki podobne do rozmowy grupy ludzi.

Nowy projekt Bloober Team był jedną z większych niespodzianek zapowiedzianych na targach E3 2019. Gra zadebiutuje 30 sierpnia na PC i Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami