Wyzwania w Fortnite Battle Royale to specjalne zadania, które gracze mogą wypełniać w trakcie rozgrywania meczów. Są dodatkiem do głównych celów rozgrywki, czyli strzelania i próby jak najdłuższego przeżycia podczas rywalizacji.

Najważniejsze są wyzwania tygodniowe.

Wyzwania są różnorodne - od likwidowania konkretnej liczby wrogów, po odnajdywanie sekretnych obiektów. Ich wypełnianie zapewnia punkty doświadczenia (XP) oraz gwiazdki bojowe. Gwiazdki zbieramy po to, by w miarę ich kolekcjonowania odblokowywać kolejne stopnie Karnetu Bojowego - każdy sezon to 100 stopni do odblokowania, a na każdym czekają nowe nagrody.

Wyzwania dnia i wyzwania tygodniowe

Co 24 godziny w Fortnite pojawiają się nowe wyzwania dnia. Są one związane z celami bojowymi, takimi jak zabicie określonej liczby przeciwników. Kiedy wypełnisz je w trakcie trwania danego dnia, to otrzymasz nagrody. Szczegóły na temat ich realizacji znajdziesz w lobby w menu głównym gry, na lewo od postaci.

Wyzwania tygodniowe stanowią z kolei osobną sekcję. Są to zadania wyjątkowe, a 3 z nich (na 7) przeznaczone są jedynie dla osób, które wykupią Karnet Bojowy - dla każdego kolejnego sezonu należy kupić nowy karnet. W każdym tygodniu pojawia się zestaw nowych wyzwań. Można je podzielić na różne kategorie:

Nie musisz kończyć tygodniowych wyzwań w danym tygodniu. Najważniejsze, aby zrealizować je przed ukończeniem danego sezonu. W ten sposób zyskasz określone nagrody.

defaultskins6
Domyślny skin dla nabywców karnetu bojowego

Wszystkie wyzwania tygodniowe

Poniżej znajduje się lista aktualnych tygodniowych wyzwań w sezonie 6. Od najświeższych, po najstarsze, które można dalej wykonywać przez cały czas trwania sezonu.

Wyzwania 3 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Reanimuj gracza w 5 różnych meczach (5 gwiazdek bojowych)
  • Przeszukaj skrzynie, Etap 1: w Samotnym Schronisku (1 gwiazdka bojowa za etap)
  • Zabij wroga pułapką (10 gwiazdek bojowych)

Wymagające karnetu:

Wyzwania 2 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Zabij wroga z co najmniej 50 metrów (5 gwiazdek bojowych)
  • Zadaj obrażenia z pistoletów (5 gwiazdka bojowa)
  • Wykonaj 3 likwidacje z pistoletu maszynowego (10 gwiazdek bojowych)
  • Zadaj obrażenia - Etap 1: Sztucer (3 gwiazdek bojowych)

Wyzwania 1 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Podnieś legendarny przedmiot w 3 różnych meczach (5 gwiazdek bojowych)
  • Odzyskaj zdrowie przy Przytulnym Ognisku (5 gwiazdek bojowych)
  • Etap 1: Przeszukaj 3 skrzynie (3 gwiazdki bojowe)

Wymagające karnetu:

  • Użyj osłon (5 gwiazdek bojowych)
  • Etap 1: Wyląduj na Rozdrożach Rupieci (1 gwiazdka bojowa)
  • Zatańcz w świetle różnych latarni ulicznych (10 gwiazdek bojowych)
  • Zlikwiduj przeciwników w 5 różnych nazwanych lokacjach (10 gwiazdek bojowych)

Kiedy resetują się wyzwania dniowe oraz kiedy pojawiają się wyzwania tygodniowe?

Kolejne wyzwania dzienne, dostępne dla wszystkich użytkowników Fortnite Battle Royale, pojawiają się codziennie o następującej godzinie:

  • Czas Brytyjski (BST): 0:01
  • Czas środkowoeuropejski: 1:01

Wyzwania tygodniowe, z których część dostępna jest jedynie dla posiadaczy płatnego Karnetu Bojowego dla danego sezonu, pojawiają się w każdy czwartek o następującej godzinie:

  • Czas Brytyjski (BST): 9:00
  • Czas środkowoeuropejski: 10:00

Przypominamy, że w przeciwieństwie do codziennych wyzwań, tygodniowe nie muszą być ukończone w konkretnym tygodniu. Aby je zaliczyć, trzeba je wykonać przed zakończeniem bieżącego sezonu. Sezon 6 kończy się 6 grudnia.