Twórcy nietypowego Let it Die z japońskiego studia Grasshopper Manufacture pochwalili się na Facebooku, że darmową produkcją na PS4 pobrano już ponad milion razy.

Na osiągnięcie takiego wyniku potrzebowano zaledwie miesiąca - gra ukazała się 3 grudnia, choć w polskim PlayStation Store debiutowała dopiero 20 grudnia.

1
Wujek Śmierć

Aby uczcić okazję, w okresie od 6 do 8 stycznia deweloperzy rozdają logującym się darmowe zasoby waluty Death Metal, umożliwiającej kontynuowanie rozgrywki po śmierci. Jeśli nie mamy odpowiednich zasobów DM, musimy zaczynać zabawę od początku.

Nowa produkcja studia Grasshopper Manufacture - twórców Lollipop Chainsaw czy Killer is Dead - to nietypowy tytuł, czerpiący inspiracje z gier typu roguelike i serii Dark Souls.

System walki przypomina produkcje From Software. Najczęściej walczymy z jednym przeciwnikiem, a troje to już tłum. Podczas podróży zdobywamy nową broń, ulepszamy ekwipunek, rozwijamy postać.

Założenia fabularne są dosyć oryginalne. Jesteśmy graczem, który przebywa ze Wujkiem Śmiercią w salonie arcade i bawi się przy tytułowym Let it Die. Kieruje postacią, której celem jest dotarcie na szczyt wieży w futurystycznym mieście.

Czasem możemy też natknąć się na wrogów wysyłanych przez graczy, którzy mogą nas zaatakować. Większość czasu spędzamy jednak na potyczkach z komputerowymi oponentami. Nie zabrakło walk z bossami.

Reklama

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały