Spora modyfikacja „naprawia” Aliens: Colonial Marines

Duże zmiany w rozgrywce.

Wiele osób przyzna zapewne, że Aliens: Colonial Marines nie było grą zbyt dobrą. Z taką opinią wydają się zgadzać twórcy modyfikacji, którzy przygotowali sporą łatkę, poprawiającą wiele elementów produkcji.

1

Mod o nazwie „TemplarGFX's ACM Overhaul” opublikowano 20 marca, z aktualizacjami w kolejnych dniach. „Doświadcz gry w formie, w jakiej powinna się ukazać” - czytamy w opisie w serwisie ModDB.

„Gruntownie przetestowana i zbalansowana, trzymająca w napięciu i, co najważniejsze - dostarczająca frajdy rozgrywka” - napisano dalej.

Zmieniono między innymi krytykowaną w dniu premiery sztuczną inteligencję xenomorphów. Przeciwnicy są teraz bardziej agresywni, niebezpieczni i straszni.

„Tempo podejmowania decyzji zwiększono o tysiąc procent, by gruntownie zwiększyć możliwość dostosowania się sytuacji i reagowanie na zagrożenie” - zapewniają deweloperzy.

Odpowiednio zbalansowano także prędkość poruszania się obcych, ich wagę czy zasięg skoku, tworząc wrogów dużo bardziej zręcznymi. Aby zrekompensować te zmiany, zmniejszono punkty życia xenomorphów, ale nadal trzeba celować w głowę - i to szybko.

Do tego zmiany w inteligencji przedstawicieli innych ras, w broni, animacjach, cieniowaniu, efektach cząsteczkowych, a nawet w oświetleniu.

Poniżej kilka materiałów wideo z ACM Overhaul. Jak zapewniają twórcy - prace trwają.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami