BioShock Infinite: Niektóre kontrowersyjne motywy religijne w fabule zostały zmienione

Rozmowy z pracownikami wpłynęły na historię w grze.

Ken Levine, główny projektant BioShock Infinite, zdecydował się na wprowadzenie kilku zmian w grze po tym, jak rozmawiał z członkami zespołu deweloperskiego na temat wykorzystania motywów religijnych.

- Ostatnią rzeczą, jaką chcę robić, jest cenzurowanie gry, bo coś jest dla kogoś niewygodne. Nigdy tego nie zrobię - mówi Levine w rozmowie z dziennikarzami Official PlayStation Magazine. - Ale tym razem, po odbyciu wielu wartościowych rozmów z najbardziej religijnymi członkami zespołu doszedłem do wniosku, że wprowadzając pewne zmiany, fabuła stanie się nawet jeszcze lepsza niż dotychczas - dodaje i zapewnia, że jakość produkcji zawsze jest nadrzędną wartością.

Levine nie wchodzi jednak w szczegóły. Wiemy jedynie, że m. in. kompletnie przeprojektowana została jedna z postaci. - Ciężko mi o tym mówić, nie chcę za dużo zdradzać, nie chcę nikomu popsuć zabawy - tłumaczy się.

BioShock Infinite ukaże się 26 marca na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3 w polskiej kinowej wersji językowej. Tytuł łączy w sobie elementy strzelanki z perspektywy pierwszej osoby i RPG-a. Akcja osadzona jest w podniebnym mieście Columbia.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami