Całe lata 90., od Another World po Starcrafta, to były wspaniałe czasy i wspominam je zawsze z radością. Gdy 14 lat temu napisałem pierwszą recenzję gry, fascynowaliśmy się akceleratorami 3D i biegaliśmy co miesiąc do kiosku po Świat Gier Komputerowych i Secret Service, gdzie zresztą miałem później możliwość przez rok ostrzyć pióro.

Ale to obecne czasy i to, co nadejdzie w przyszłości jest naprawdę fascynujące dla każdego miłośnika gier. Jesteśmy przecież naocznymi świadkami wspaniałych zmian. Gry są tak innowacyjne, jak nigdy wcześniej - zarówno pod kątem twórczym, jak i technologicznym.

2
Przygody Lestera na zawsze pozostaną w mej pamięci. Jednak to obecne czasy przyniosły tak wspaniałe serie i gry, jak Skyrim, GTA IV, Mass Effect, Wiedźmin, Assassin's Creed czy Fifa 13.

Projektanci gier niezależnych zawstydzają, ale motywują i inspirują duże studia deweloperskie. Zaś studia deweloperskie i światowi wydawcy dostrzegają, że - odwołując się do pewnej powieści - „nadchodzi zima" i nie zamierzają czekać z rozłożonymi rękoma, tylko przygotowują nowe otwarcie i masę wspaniałych rzeczy w najbliższych latach. Pojawia się wiele świetnych gier na urządzenia mobilne czy naprawdę udanych gier sieciowych, opartych na mikropłatnościach. Przyszłość to także dynamiczny rozwój naszych ukochanych komputerów, układów graficznych i nadchodząca nowa generacja konsol.

To wreszcie doskonały moment, aby wszystkich pasjonatów, bez względu na wiek, przywitać w polskiej edycji Eurogamera. Dziś dołączamy do rodziny największej sieci serwisów o grach wideo w Europie i jednej z najpopularniejszych na świecie.

Eurogamer to prestiżowy, brytyjski portal o grach założony w 1999 roku przez braci Ruperta i Nicka Lomanów. Obecnie w Eurogamer Network znajduje się już 11 edycji językowych w Europie, serwis informacyjny VG247.com, poświęcony grom komputerowym i opiniotwórczy Rock, Paper, Shotgun, a także serwisy tematyczne i branżowe, m.in. GamesIndustry.biz. Co miesiąc, sieć Eurogamera odwiedza ponad 10 mln czytelników. Nasza centrala znajduje się w Brighton, pod Londynem, gdzie na miejscu pracuje kilkadziesiąt osób.

Zespół redakcyjny w Polsce to mieszanka doświadczonych dziennikarzy i świetnie zapowiadających się młodych autorów. Z czasem na pewno poznacie nas bliżej i przekonacie się, że jesteśmy po prostu zwyczajnymi graczami, dla których praca w Eurogamer.pl to przede wszystkim ogromne wyzwanie, przyjemność i satysfakcja.

„Wierzymy, że ciężka praca, przejrzystość i uczciwość to właściwa droga do osiągnięcia sukcesu.”

Bezpośredni dostęp do najważniejszych informacji o grach i ekskluzywnych materiałów, które powstają w poszczególnych zespołach Eurogamera na całym świecie, a także natychmiastowe dzielenie się materiałami w obrębie sieci - to wycinek możliwości, dzięki którym będziemy przygotowywać dla Was wiele ciekawych treści.

Istotną częścią naszej pracy jest polityka redakcyjna. To nie jest zwykły dokument, ale wartości, które wyznajemy w ramach całej sieci Eurogamer Network. Wierzymy, że ciężka praca, przejrzystość i uczciwość to właściwa droga do osiągnięcia sukcesu. Chcemy zbudować długoterminowe relacje zarówno z naszymi czytelnikami, jak i naszymi reklamodawcami oraz partnerami biznesowymi, aby działać spójnie i uczciwie zarówno w obszarze pracy twórczej, jak i obszarze komercyjnym.

Jeśli na koniec mogę mieć jakąś osobistą prośbę, to szczerze proszę o wyrozumiałość w pierwszych miesiącach naszej pracy, kiedy jako zespół będziemy dopiero nabierać rozpędu. Proszę o wsparcie, pomoc w eliminowaniu błędów, a przede wszystkim - proszę o wiele pozytywnej energii!

Nie znajdziecie wśród nas malkontentów i marudzenia, jaki to „świat jest zły” i że „gry też już nie takie, jak kiedyś”. Zrobimy, co w naszej mocy, abyście w serwisie Eurogamer.pl odnaleźli cenne, rzetelne źródło informacji i uczciwych opinii, miłą odskocznię od codzienności, humor i fantastyczne miejsce do pogadania o swoich pasjach.

W imieniu całego zespołu zapraszam do lektury i dziękuję za odwiedzenie Eurogamera!

Reklama

O autorze

Zbigniew Jankowski

Zbigniew Jankowski

Redakcja Eurogamer.pl

Od prawie 20 lat związany z mediami internetowymi o grach, a w międzyczasie także prasą regionalną. W latach 2012-2017 redaktor naczelny Eurogamer.pl.

Więcej artykułów od Zbigniew Jankowski

Komentarze (42)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Skasowana gra Star Wars od Visceral Games przypominała Uncharted

Twierdzi scenarzysta „Łotr 1”, który widział projekt.

ArtykułDays Gone - premiera i najważniejsze informacje

Gameplay, fabuła, świat. Wszystko, co wiemy.

Mad Box - kontroler do konsoli na grafikach koncepcyjnych

Panel dotykowy, podpowiedzi podczas gry i podświetlenie.

Windows 10 w miesięcznej subskrypcji? Szef Microsoftu o planach koncernu

Abonament nie tylko dla firm, ale też użytkowników.

Najnowsze

Skasowana gra Star Wars od Visceral Games przypominała Uncharted

Twierdzi scenarzysta „Łotr 1”, który widział projekt.

ArtykułDays Gone - premiera i najważniejsze informacje

Gameplay, fabuła, świat. Wszystko, co wiemy.

Mad Box - kontroler do konsoli na grafikach koncepcyjnych

Panel dotykowy, podpowiedzi podczas gry i podświetlenie.

Windows 10 w miesięcznej subskrypcji? Szef Microsoftu o planach koncernu

Abonament nie tylko dla firm, ale też użytkowników.

Reklama