Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Aktualizacja Palworld odpowiada na najczęstsze prośby graczy

Naprawiono poważny błąd.

Studio Pocket Pair zaprezentowało długą listę zmian i nowości, które trafiły do Palworld w najnowszej aktualizacji. W końcu wyeliminowano poważny błąd, który powodował nawet wyrzucenie z gry do pulpitu.

Szczegółowy opis patcha opublikowano na platformie X. Z rzeczy najważniejszych - gra nie będzie już crashowała po złapaniu 7000 Pali. Niestety plików zapisów uszkodzonych przez ten błąd nie udało się odratować, ale twórcy pracują nad jak znalezieniem rozwiązania jak najszybciej.

Idąc dalej, gracze nie będą mogli porywać cudzych Pali do sfery, jeśli poziom ich punktów życia spadnie poniżej 30%, a stworki nie powinny już także utykać w ścianach po użyciu szarżującego ataku. Podobna poprawka dotknęła awatarów graczy, którym zdarzało się niekiedy utykać w teksturach przy schodzeniu z wierzchowca.

W końcu naprawiono też błąd, przez który gracze zarządzający serwerem lub sesją gry w coopie otrzymywali podwojone obrażenia od wszystkich źródeł. Przechodząc do kwestii ekologicznych, od dziś Pale znajdujące się w bazie nie powinny już zajmować się ścinaniem nieistniejących drzew. Jeśli chodzi o sterowanie, w opcjach gry pojawiła się możliwość przypisania dodatkowych przycisków myszy i klawiszy klawiatury numerycznej.

Zobacz na YouTube

Będziemy kontynuować rozwój gry, kładąc najwyższy priorytet na naprawę najważniejszych problemów i innych spraw. Dziękujemy za nieustające wsparcie dla Palworld” - napisali twórcy w podsumowaniu. Jako że tytuł znajduje się w fazie wczesnego dostępu, na kolejne aktualizacje z większą porcją nowości raczej nie będziemy długo czekać.

W planach na rozwój „Pokemonów ze spluwami” jest między innymi tryb PvP, który trafi do gry wraz ze startem „kolejnej fazy” rozgrywek. Takuro Mizobe - szef studia Pocket pair - przyznał niedawno, że gra jest aktualnie w 60% gotowa.

Read this next