Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Activision: Samo wsparcie fanów nie wystarczy, by przywrócić markę

Wieści dla fanów Crash Bandicoot i innych klasyków.

Dan Amrich, zajmujący się w Activision kontaktami ze społecznością przyznał na swoim blogu, że samo wsparcie i zainteresowanie fanów nie wystarczy, by przywrócić klasyczne marki, takie jak Crash Bandicoot czy Interstate '76.

Menedżer wyjaśnił, że każda seria „potrzebuje powodu, by żyć”, a wydawca za każdym razem poszukuje „znaczącej innowacji” i „kreatywnego pomysłu”. Jako przykład podał serię Skylanders, która jest rozbudowanym konceptem klasycznych platformówek ze smokiem Spyro w roli głównej - projekt zatytułowano nawet pierwotnie jako Spyro's Kingdom.

Amrich dodał jednak, że w jego opinii „licencje nigdy nie umierają, jedynie odpoczywają”, ale pod uwagę należy wziąć także wiele czynników biznesowych, jak ogólna sytuacja na rynku, platformy docelowe czy zainteresowanie nowymi markami.

„Nie wykluczam przyszłości, w której Crash Bandicoot powróci” - dodał, wymieniając także inne marki należące do Activision, jak Planetfall, Interstate '76 czy nawet Zork.

„Serce tego chce, ale mózg i portfel muszą myśleć inaczej.”

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze