Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tegoroczna edycja Warsaw Games Week z rekordem frekwencji

Pomimo skrócenia o jeden dzień.

Tegoroczna - trzecia - edycja imprezy Warsaw Games Week pobiła rekord frekwencji. W ciągu ubiegłego weekendu hale targowe odwiedziło 33,7 tysiąca osób.

W ubiegłym roku wydarzenie trwało cztery dni, notując 24,3 tys. osób. Tym razem WGW było o jeden dzień krótsze, co - jak widać - nie wpłynęło negatywnie na zainteresowanie.

Impreza już trzeci rok z rzędu odbyła się w budynkach EXPO XXI w Warszawie, zajmując - także rekordową - powierzchnię wystawienniczą, na poziomie 12 tysięcy m2.

Nowością było połączenie Warsaw Games Week z LifeTube Video Fest, na którym można było spotkać twórców koncentrujących się na serwisie YouTube, w cenie jednego biletu.

W gronie 37 wystawców znalazły się firmy, takie jak Activision, Cenega, Imgn.pro, Muve, Nintendo, Seagate, Sony Interactive Entertainment Polska czy Ubisoft.

Wśród gier nie zabrakło największych nadchodzących i wydanych już hitów, jak Assassin's Creed Origins, Call of Duty: WW2, Far Cry 5, Forza Motorsport 7, Gran Turismo Sport, Wolfenstein 2: The New Colossus. Microsoft przywiózł też konsole Xbox One X.

Odwiedzający mogli ponadto kibicować w licznych turniejach, w tym Mistrzostwach Polski w grach Rainbow Six Siege (wygrał Sawdust Team, pokonując The Unknowns) oraz Tekken 7 (w finale Devil pokonał Pychu).

Zdjęcia z imprezy znaleźć można w naszej galerii.

Nie podano jeszcze szczegółów na temat przyszłorocznych planów, lecz można chyba zakładać, że Warsaw Games Week powróci po raz czwarty.

Read this next