Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ekonomiczna strategia Hard Ancient Life przemówi do fanów Faraona

Egipskie budowanie.

Samotny twórca z Polski planuje wskrzesić ducha ekonomicznej strategii Faraon z 1999 roku. Jego gra - Hard Ancient Life - stawia na podobne założenia, lecz prace są jeszcze na wczesnym etapie.

„Opowieść zacznie się w mało powszechnie znanym okresie protodynastycznym, w którym zaobserwować będzie można narodziny Starego Egiptu, a który kończy się wraz ze śmiercią Kleopatry VII” - czytamy w opisie opublikowanym w serwisie społecznościowym Wykop.

Jak w seriach Cezar i Faraon, głównym zadaniem graczy będzie budowanie miast, „kształtowanie siatki ulic, wzajemnej relacji budynków i sąsiedztwa” w rzucie izometrycznym.

Głównym celem jest powiększanie przychodów i dbanie o mieszkańców, lecz w planach są także inne systemy, jak „trudne wybory w ciągle zmieniającym się politycznym otoczeniu”, realistyczna religia z dawnych czasów, handel i monumenty.

Prace trwają już od 2015 roku, lecz autor zapewnia, że sporo czasu poświęcił na pogłębienie wiedzy na temat starożytnego Egiptu. Do połowy lub końca przyszłego miesiąca powinny wystartować testy alpha dla ograniczonej liczby odbiorców.

W planach na najbliższą przyszłość jest także pierwszy trailer, a autor rozważa też kampanię w serwisie Indiegogo, ponieważ - jak na razie - projekt finansuje z własnych środków.

Dzięki, Zwłaszcza.

Read this next