Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wielka aktualizacja Minecrafta zostanie podzielona na dwie części

Pierwsza ukaże się latem.

  • Nadchodząca aktualizacja Minecrafta zostanie podzielona na dwie
  • Twórcy mają problem z realizacją ambitnych planów
  • Obie części ukażą się jeszcze w tym roku

Studio Mojang ogłosiło, że aktualizacja Caves & Cliffs do Minecrafta rozrosła się do takich rozmiarów, że osiągnięcie pożądanej przez deweloperów jakości będzie wymagało rozbicia łatki na dwie. Pierwsza połowa ukaże się latem.

„Wiemy, że to niespodziewane wieści. To także najbardziej ambitny update, nad jakim pracowaliśmy i staramy się dostarczyć tyle treści, ile tylko możliwe, bez kompromisów w sferze jakości” - wyjaśniają twórcy na oficjalnym blogu.

Cover image for YouTube videoA Caves & Cliffs Announcement

„Jednak ze względu na poziom ambicji i obecny stan świata, mamy problemy z realizacją tych założeń w ramach ustalonego wcześniej harmonogramu” - dodaje Mojang, pisząc zapewne o globalnej pandemii. „Dlatego też zdecydowaliśmy się podzielić Caves & Cliffs na dwie części. Pierwsza ukaże się latem, druga w okresie świątecznym”.

Aktualizację zapowiedziano w 2020 roku, na imprezie Minecraft Live. Pierwsza część zaoferuje między innymi nowe zwierzaki (kozy, aksolotle), kolejne bloki (ametyst, kalcyt, tuf, miedź) oraz rośliny (liście azalii, pylikwiaty, mimozy, mech).

Aksolotle, czyli salamandry meksykańskie

Do tego sporo przedmiotów: garnki, piorunochrony, świece, lunety, kozi róg, świecące jagody, sakwy, pędzelki i tak dalej.

„To nie była łatwa decyzja i jesteśmy rozczarowani, że część ekscytujących opcji pojawi się później. Jest to jednak najlepszy sposób, by nasz zespół był zdrowy i szczęśliwy, dostarczając świetne aktualizacje jeszcze przez długie lata” - zapewnia Mojang.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze