Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Marvel's Wolverine stawia na "dojrzały" ton

Gra większa niż Miles Morales.

Dyrektor kreatywny Marvel's Wolverine - Brian Horton - zapewnił na Twitterze, że nadchodząca produkcja zaoferuje „dojrzały” ton. Twórca wypowiedział się także na temat rozmiarów gry.

Niejaki „Ammar” wyraził bowiem wątpliwości, czy mamy do czynienia z „pełnoprawnym” tytułem, jak Spider-Man, czy też z projektem w stylu samodzielnego rozszerzenia Spider-Man: Miles Morales.

„Pełny rozmiar, dojrzały ton” - odparł krótko Horton.

Zobacz na YouTube

Deweloper ogłosił jednocześnie, że jest właśnie dyrektorem kreatywnym gry. Doświadczony twórca zaczynał od tworzenia grafiki, by w przypadku Tomb Raider z 2013 roku zająć już stanowisko starszego dyrektora artystycznego.

Horton ostatnio pojawiał się w napisach końcowych przy okazji Rise of the Tomb Raider z 2015 roku, gdzie był już reżyserem. Jak widać, przeszedł z Crystal Dynamics do Insomniac Games, by zająć się właśnie Marvel's Wolverine.

Tytuł zapowiedziano w czwartek na imprezie PlayStation Showcase, wyłącznie na PlayStation 5. Prace są podobno na bardzo wczesnym etapie, więc na premierę przyjdzie poczekać zapewne co najmniej do 2023 roku, ale szczegółów nie podano.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Marvel's Wolverine

PS5

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze