Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Fall Guys przepraszają za automatyczną sprzedaż w sklepie

Bez potwierdzenia.

Przejście Fall Guys na model darmowej dystrybucji przeciążyło serwery i wywołało szereg niespodziewanych problemów. Część graczy narzeka, że przedmioty we wbudowanym sklepie są sprzedawane automatycznie - od razu po kliknięciu, bez potwierdzenia.

Materiały dowodowe z serwisu Reddit pokazują, jak próba podejrzenia elementu kosmetycznego przed zakupem kończy się jego automatycznym zakupem. Co więcej, użytkownicy narzekali także na reakcję pomocy technicznej, która zarzucała próby manipulacji ubiegającym się o zwrot waluty.

„Przedmioty nie mogą być kupione automatycznie w systemie. Zawsze potrzebna jest zgoda gracza. Przypadkowo czy nie, wcisnąłeś przycisk i kupiłeś ten przedmiot. Zgodnie z regulaminem użytkownika, który zaakceptowałeś, wszystkie zakupy są ostateczne i nie podlegają zwrotom” - napisał jeden z pracowników, cytowany przez poszkodowanego fana.

Po nagłośnieniu sprawy w mediach społecznościowych twórcy ze studia Mediatonic najwyraźniej zdali sobie sprawę, że coś jest nie tak. Przeprosili więc za incydent i obiecali koniec pasywnie agresywnych komunikatów podczas prób uzyskania zwrotu.

„Poprawiamy projekt sklepu, by wyeliminować problem. Do tego czasu honorowane będą wszystkie wnioski o zwroty złożone po 21 czerwca” - napisano na Twitterze. W ramach zadośćuczynienia wszyscy dostaną także kostium Grandis.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze