Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tomb Raider 2 - pistolety automatyczne, gdzie znaleźć

Jak zdobyć lepsze pistolety w TR2.

Ulepszona wersja podstawowej broni w Tomb Raider 2 to pistolety automatyczne. Możesz je zdobyć niemal na początku rozgrywki, dlatego nie pomiń ich. Cechują się wyższą szybkostrzelnością i nieznacznie zwiększoną siłą ognia, jednak amunicję do nich musisz odnajdywać samodzielnie. Jest to zamiennik pistoletów Magnum z pierwszej części gry.

Okazja do zebrania pistoletów automatycznych ma miejsce w drugim obszarze, jakim jest Wenecja. Po odblokowaniu bramy na wodzie w pierwszym obszarze i wejściu do motorówki ujrzysz przeciwnika, który zacznie do ciebie strzelać od razu po opuszczeniu przystani.

Zatrzymaj się i pozbądź się go. Pistolety automatyczne zbierzesz spod jego ciała. Jeśli popłyniesz dalej i wykonasz zeskok nie będziesz już w stanie wrócić do tego obszaru.

Następnie: Tomb Raider 2 - Uzi, gdzie znaleźć

Spis treści: Tomb Raider 2 Remastered - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Tomb Raider 2 - granatnik, jak zdobyć

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Tomb Raider I–III Remastered

Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Patrick Homa

Patrick Homa

Guide Writer

Specjalizuje się w poradnikach do gier. Po godzinach spędza czas na górskich spacerach, rowerze lub majsterkując.