Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tomb Raider 1 - Uzi, gdzie znaleźć

Jak zdobyć pistolety maszynowe.

Uzi to jedna z dodatkowych broni w Tomb Raider 1. Lara wykorzystuje jednocześnie dwa pistolety maszynowe. Jest to druga - obok strzelby - najsilniejsza broń w grze, a zdobyć ją możesz w misji dwunastej oraz trzynastej.

Na tej stronie:

Uzi w Sanktuarium Scion

Pierwszy raz Uzi możesz odnaleźć na poziomie 12 - Sanktuarium Scion jako jeden z sekretów. By go zebrać, po użyciu drugiej dźwigni w pomieszczeniu ze sfinksem (zaraz na początku poziomu) omiń drugą dźwignię i po dwóch przeskokach po platformach skup swój wzrok na przedmiotach zawieszonych w powietrzu. Jest to niewidzialna płyta, na którą możesz wskoczyć, by zebrać Uzi i magazynek.

Doskok musi zostać wykonany z rozpędu, nie z miejsca. Ponadto skutkiem podniesienia broni jest atak dwóch latających mutantów.

Koaplnia Natli

Kolejna okazja na zdobycie Uzi to misja Kopalnia Natli, w której odzyskujesz skradzione bronie. Jako drugiego bossa napotkasz chłopaka na deskorolce, który posługuje się właśnie tą bronią. Po jego eliminacji nie zapomnij podnieść pistoletów spod jego ciała.

Następnie: Tomb Raider 1 - długość gry, ile godzin trwa, ilość poziomów

Spis treści: Tomb Raider 1 Remastered - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Tomb Raider 1 - strzelba, gdzie znaleźć

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Tomb Raider I–III Remastered

Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Patrick Homa

Patrick Homa

Guide Writer

Specjalizuje się w poradnikach do gier. Po godzinach spędza czas na górskich spacerach, rowerze lub majsterkując.