Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Team Fortress 2: film z rozgrywki na wielokierunkowej bieżni z użyciem Oculus Rift

Wirtualna rzeczywistość rozszerzona o odwzorowanie ruchu bohatera. Granie przyszłości?

W Internecie pojawił się film, prezentujący rozgrywkę Team Fortress 2 z użyciem wielokierunkowej bieżni oraz urządzenia Oculus Rift VR, generującego obraz wirtualnej rzeczywistości.

Wielokierunkowa bieżnia - prototyp ukrywający się pod nazwą Virtuix Omni VR Treadmill - umożliwia chodzenie i bieganie w dowolnym kierunku, a ruch zostanie odwzorowany w grze.

W ten sposób kierujemy bohaterem wykonując wszystkie ruchy samodzielnie, a użycie kontrolera w kształcie broni oraz urządzenia Oculus Rift, tworzy prawdopodobnie najbardziej realistyczny sposób grania w Team Fortress, jaki do tej pory widzieliśmy.

Prototyp bieżni trafi wkrótce na Kickstarter, gdzie rozpocznie się akcja zbiórki pieniędzy na produkcję.

- Imersja jest silna. Akcja toczy się jak w rzeczywistości - mówi Jan Goetgeluk, szef firmy Virtuix dla Road to VR.

Tematy w tym artykule

Obserwuj, by otrzymywać szybkie powiadomienia na e-mail, gdy pojawią się nowe materiały na wybrane tematy.  Zarządzaj powiadomieniami. .

O autorze
Awatar Zbigniew Jankowski

Zbigniew Jankowski

Editor

Od ponad 20 lat związany z mediami internetowymi, a w międzyczasie także z czasopismami o grach wideo oraz prasą regionalną.

Komentarze