Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Studio Double Fine zwalnia 12 pracowników i kasuje tajemniczy projekt

Wycofał się wydawca.

Niezależne studio Double Fine poinformowało, że z powodu skasowania jednego z projektów zmuszone było zwolnić kilkunastu pracowników.

„Nasza nieogłoszona produkcja została niespodziewanie anulowana przez wydawcę, co zmusiło nas do zredukowania zatrudnienia o 12 osób” - wyjaśnia założyciel firmy, Tim Schafer (dzięki, GamesIndustry). „Decyzja nie wpłynęła na nasze pozostaje projekty.”

Double Fine pracuje obecnie nad druga częścią przygodowego Broken Age, strategią Massive Chalice oraz nad odświeżoną odsłoną klasycznego Grim Fandango.

Studio z Kalifornii powstało w 2000 roku, gdy Schafer opuścił LucasArts. Zasłynęło produkcją Psychonauts, a w 2009 r. wydano Brütal Legend. Ostatnio firma polega na Kickstarterze, gdzie sfinansowano właśnie Broken Age i Massive Chalice.

Zobacz na YouTube

Read this next