Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sprzedaż gier: Watch Dogs utrzymuje pozycję lidera w Wielkiej Brytanii

The Forest zapuścił korzenie na Steamie.

Firma Chart-Track opublikowała najnowsze zestawienie sprzedaży gier w Wielkiej Brytanii.

Watch Dogs ponownie utrzymało pierwsze miejsce, odpierając ataki ze strony 2014 FIFA World Cup Brazil, zyskującego zapewne dzięki Mistrzostwom Świata w Brazylii. Wicelider z poprzedniego zestawienia - Mario Kart 8 - spadł już na 4. pozycję.

Także Murdered: Śledztwo Zza Grobu zanotowało duży spadek - z 3. na 9. lokatę. Skromny awans zaliczyła jeszcze strzelanka Titanfall, ale poza tym lista wygląda niemal identycznie jak siedem dni temu.

Poniżej pierwsze dziesięć miejsc na liście sprzedaży w UK. Dane w zestawieniu dotyczą okresu 8 - 14 czerwca:

Ten tydzień Poprzedni tydzień Tytuł
1 1 Watch Dogs
2 6 2014 FIFA World Cup Brazil
3 4 Wolfenstein: The New Order
4 2 Mario Kart 8
5 5 FIFA 14
6 9 Titanfall
7 7 Minecraft: PS3 Edition
8 8 Call of Duty: Ghosts
9 3 Murdered: Śledztwo Zza Grobu
10 10 Minecraft: Xbox 360 Edition

***

Z racji tego, że Chart-Track zajmuje się jedynie sprzedażą gier w pudełkach, warto spojrzeć na pierwszą dziesiątkę sprzedaży na Steamie - największym sklepie z grami w wersji cyfrowej na PC.

Niezależny horror The Forest zdołał obronić pierwsze miejsce z ubiegłego tygodnia, a na drugie miejsce wskoczyła strategia Civilization 5, w wydaniu The Complete Edition.

Na trzeciej pozycji debiutuje Spintires - symulator potężnych ciężarówek w błotnistym lesie. Do pierwszej dziesiątki wróciło GTA 4, a widelider z ubiełgo tygodnia - Stomping Lands - spadł już na 7. pozycję.

Dane w zestawieniu dotyczą okresu 8 - 14 czerwca:

Ten tydzień Poprzedni tydzień Tytuł
1 1 The Forest
2 - Sid Meier's Civilization 5 - The Complete Edition
3 - Spintires
4 5 DayZ
5 - Grand Theft Auto 4
6 9 Counter-Strike: Global Offensive
7 2 Stomping Land
8 3 Watch Dogs
9 10 Rust
10 - Resident Evil: Revelations

Read this next