Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spider-Man 2 - Uzdrawianie świata

Zwiedzamy fundację Harry'ego.

Podczas przechodzenia wątku głównego gry Marvel’s Spider-Man 2, Peter na prośbę Harry’ego odwiedza przyjaciela w założonej przez niego fundacji. Peter cieszy się, że być może w końcu będzie mógł znaleźć pracę, którą pogodzi z życiem superbohatera - misja główna Uzdrawianie świata.

Jeśli ostatnie zadanie przechodziliśmy jako Miles, to musimy przełączyć się na Petera i udać do wskazanej znacznikiem lokacji. Po obejrzeniu scenki wprowadzającej podążamy za Harrym przez ośrodek. Po chwili dotrzemy do Dr. Young i zostaniemy przełączeni na widok latającego drona.

Z jego pomocą musimy trafić pociskami 20 czerwonych hologramów owadów, które krążą po pomieszczeniu. Następnie Harry zaprowadzi nas do doktora Connorsa i zostawi chwilę samemu. Możemy rozejrzeć się po campusie i wypróbować interaktywne obiekty.

Po jakimś czasie otrzymamy telefon od Harry’ego i wchodzimy po schodach na górę, gdzie znajdujemy towarzysza przy dużej niebieskiej maszynie. Następnie podążamy za nim dalej w górę placówki. Po dotarciu do Dr. Fostera zagramy w nową mini-grę przypominającą puzzle. Za pomocą kontrolera musimy chwytać elementy układanki i układać je obok siebie w taki sposób, żeby stykały się identyczną liczbą „nóżek”.

W trzeciej zagadce i wykonując mini-grę ponownie w późniejszych etapach gry naszym celem będzie nie tylko złączenie genów nie tylko z takimi samymi nóżkami, ale też zadbanie, żeby w układance znalazła się odpowiednia liczba puzzli z wymaganymi symbolami. Po uporaniu się z wyzwaniem podążamy za Harry’m do gabinetu i oglądamy kolejną scnekę. Po tym misja zakończy się, a na jego miejsce rozpoczniemy kolejne - Zbiry na dzielni.

Następnie: Spider-Man 2 - Zbiry na dzielni

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Pojednanie

Read this next