Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spider-Man 2 - Zbiry na dzielni

Odkrywamy posterunek łowców.

Podczas przechodzenia wątku głównego gry Marvel’s Spider-Man 2 Peter otrzyma informację, że łowców Kravena udało się namierzyć w pobliżu jednego z mostów. Udajemy się tam, żeby zbadać sytuację - misja główna Zbiry na dzielni.


Na tej stronie:


Podążaj za dronem

Zadanie rozpocznie się od razu po zakończeniu poprzedniego. Udajemy się za znacznikiem do wyznaczonego miejsca i oglądamy scenkę. Po niej stoczymy walkę z dość sporą grupą przeciwników wspomaganych przez latające drony. Po rozprawieniu się z nimi korzystamy z komputera na podeście, aby aktywować drona. Maszyna zacznie lecieć do kolejnego punktu, a my nie możemy jej zgubić.

Trafimy na szczyt wysokiego budynku, gdzie staczamy walkę z kolejną grupą przeciwników. Jeśli mamy trudności, to dobrą taktyką jest zwabienie przeciwników nad krawędź wieżowca i strącenie ich na dół. Po uporaniu się z wrogami korzystamy z komputera w rogu i oglądamy scenkę. Zostaniemy po niej wyrzuceni wysoko w górę, co może okazać się bardzo przydatne - korzystamy z siecioskrzydeł, aby dostać się bliżej kolejnego celu.


Zbadaj bazę łowców

Po dotarciu na miejsce uczymy się cichej eliminacji wrogów. Strzelamy siecią w pobliski agregator, aby odciągnąć uwagę stojącego przy nim łowcy. Po rozdzieleniu dwójki przeciwników korzystamy z cichej eliminacji, aby pozbyć się obu, po czym zeskakujemy na dół. Przeskakujemy przez dziurę w oknie, aby dostać się do wnętrza budowli.

Będąc w pomieszczeniu przypominającym stołówkę doskakujemy do dziury w suficie i przechodzimy przez nią do pomieszczenia obok. Nokautujemy kolejnego łowcę i zeskakujemy na podłogę, po czym wykonujemy jeszcze jedną cichą eliminację, tym razem na łowcy przy komputerze. Po załatwieniu obu doskakujemy do ściany i przechodzimy dalej.

Teraz czeka nas kilka kolejnych pomieszczeń, w których będziemy musieli eliminować wrogów. Warto tutaj wykorzystać poznane przed chwilą metody cichej eliminacji, ponieważ w razie wywołania alarmu czeka nas walka z dużą liczbą wrogów - znacznie większą, niż obecnie znajdujący się w pomieszczeniu. W pierwszym pokoju po pozbyciu się łowców wchodzimy w interakcję z komputerem na wysokim podeście. Następnie wchodzimy do kraty wentylacyjnej na ścianie i przechodzimy dalej.

Po wyskoczeniu z szybu i eliminacji stojącego pod nim przeciwnika oglądamy scenkę, po której odblokujemy gadżet wypuszczający linę z sieci. To bardzo przydatne narzędzie, które umożliwi nam sprawną infiltrację baz przeciwników bez ściągania na siebie uwagi. Zaczepiamy linę o ścianę naprzeciwko, a następnie przechodząc po niej przeskakujemy przez dziurę w ścianie.

Dotrzemy do kolejnej dużej sali, w której najpierw musimy pozbyć się wszystkich wrogów, a następnie przejść przez na wpół zniszczone drzwi na środku pomieszczenia. Podczas poruszania się po pokoju warto uważać na leżące na podłodze miny, które po aktywowaniu wydzielają szybko odbierający punkty zdrowia gaz. Strzelając jednak w nie siecią, możemy wykorzystać je przeciwko łowcom.

Trafimy do niewielkiego laboratorium. Najpierw korzystamy z kuszy umieszczonej na stole, a następnie wchodzimy w interakcję ze zbroją przy ścianie - znajdziemy za nią ukryte przejście, którym docieramy w głąb budynku. Znajdziemy w znacznie większej sali. Wewnątrz, oprócz przeciwników na ziemi, trafimy także na patrolujące powietrze drony, które też musimy zniszczyć. Po oczyszczeniu pomieszczenia korzystamy z komputera w rogu i oglądamy scenkę.

Trafimy do piwnicy, gdzie stoczymy walkę z nowym typem przeciwnika - dronami-wilkami. Są to bardzo niebezpieczni przeciwnicy, których zawsze powinniśmy eliminować w pierwszej kolejności. Nie tylko są szybkie i zadają duże obrażenia, ale potrafią też emitować fale, które będą blokować nam korzystanie ze zdolności. Podczas starcia pojawi się jeszcze kilku ludzkich przeciwników, których także pokonujemy.

Po walce oglądamy jeszcze jedną scenkę, a gra przełączy nas na postać Milesa. Na tym zadanie zakończy się, a w jego miejsce rozpoczniemy kolejne - Własnymi ścieżkami.

Następnie: Spider-Man 2 - Własnymi ścieżkami

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Uzdrawianie świata

Read this next