Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

South Park: The Fractured But Whole - Pogadanka 2, Operacja: Ślepa sprawiedliwość

Misje główne, w której odwiedzimy psychologa (podtytuł - Kwiatki i pszczółki) oraz ponownie pomożemy lokalnej policji.

Misja Pogadanka 2: Kwiatki i pszczółki rozpocznie się automatycznie po zakończeniu zadania Drugie zderzenie wszechświatów i niemal równolegle z otrzymaniem misji o nazwie Operacja: Bo tak. Do głównego bohatera odezwie się szkolny psycholog. Stwierdzi, że ostatnia rozmowa na temat płci nie wyjaśniła wszystkiego, dlatego poprosi, żeby jeszcze raz odwiedzić go w gabinecie.

Po dotarciu do szkoły ponownie udaj się do holu przed tobą. Kiedy dotrzesz do korytarza z gabinetem psychologa okaże się, że dalsze przejście jest zablokowane przez naelektryzowaną wodę.

Po uporaniu się z szóstoklasistą zatrzymaj czas, co umożliwi wyłączenie prądu.

Przejdź w tryb inspekcji i namierz płytkę od wentylatora (1 na obrazku powyżej) znajdującą się w prawym górnym narożniku ekranu. Rzuć w nią kapiszonem, co spowoduje jej upadek na głowę szóstoklasisty (2 na obrazku powyżej) i przyczyniając się do stracenia przez chłopaka przytomności.

Następnie skorzystaj z czasopierda w celu spauzowania czasy i przejdź bezpiecznie przez kałużę. Podejdź do dźwigni (3 na obrazku powyżej) z prawej strony i pociągnij ją, co spowoduje odcięcie prądu. Po powrocie do swojej postaci przejdź przez wodę i wejdź do gabinetu psychologa.

Podczas rozmowy, podobnie jak poprzednio, wystarczy odpowiadać na kolejne pytania Mackeya związane z płcią i seksualnością. Kiedy skończysz opuść gabinet i wyjdź ze szkoły, po czym pokonaj przeciwników, którzy zaatakują bohatera.


Operacja: Ślepa sprawiedliwość

Jest to kolejna misja związana z policjantami, która odblokuje się automatycznie po ukończeniu zadania o nazwie Operacja: Bo tak, w której pomogłeś detektywowi Harrisowi pojmać handlarza narkotyków.

Aby rozpocząć zadanie ponownie udaj się na komisariat, gdzie porozmawiaj z Harrisem. Okaże się, że przestępca, któro został pojmany w poprzedniej misji jest zaledwie płotką. Prawdziwy gangster znajduje się natomiast w domu na północnym-wschodzie (zostanie zaznaczony przez Harrisa na mapie).

Przesuwaj urządzenie hakujące (1) w stronę symboli sygnałowych (2).

Na miejscu przejdź przez bramę i zacznij kierować się w stronę drzwi wejściowych. Po drodze będziesz musiał stawić czoła ochroniarzowi, grupie psów, a w późniejszej części walki również dwóm kolejnym ochroniarzom, którzy nadejdą z lewej. Możesz próbować blokować ruchy ochroniarza (np. czasopierdami) i skupić się na wykończeniu zwierząt, a potem rozprawić z mężczyzną i kolejną dwójką, która do niego dołączy.

Po walce wejdź do mieszkania. Rozlegnie się alarm, więc podejdź do telefonu na blacie i odbierz go, co rozpocznie minigrę. W jej trakcie należy przesuwać urządzenie hakujące (1 na obrazku powyżej) w stronę symboli sygnałowych (2 na obrazku powyżej).



Po zakończeniu hakowania przejdź w prawo i wejdź na górę po schodach. Udaj się do pierwszych drzwi z lewej i w pokoju pokonaj gospodarza domu. Po tym, jak policja zakłuje go w kajdanki wróć na posterunek i ponownie porozmawiaj z Harrisem.

O autorze

Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Komentarze