Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Silent Hill na silniku Unreal Engine 4 - tak mógłby wyglądać remake horroru

Włos się jeży na głowie.

Mica Olsson - projektant 3D, pracujący w Goodbye Kansas Studio - przygotował odświeżoną wersję jednej z lokacji z Silent Hill. Projekt powstał na silniku Unreal Engine 4 i prezentuje, jak mógłby wyglądać remake kultowego horroru.

Wybrane przez twórcę miejsce to kawiarnia 5to2, którą odwiedzamy na początku przygody i w której główny bohater znajduje radio, informujące o niebezpieczeństwie.

Cover image for YouTube videoSilent Hill Remake - Unreal Engine Fan Project

Olsson zachował oczywiście układ mebli i innych charakterystycznych obiektów, dbając też o atmosferę grozy i dodanie szczegółów, jak np. unoszącego się w powietrzu kurzu.

Dla porównania gameplay z tej samej lokacji w grze:

Cover image for YouTube videoSilent Hill NTSC playthrough - Pt. 2 - Cafe 5to2 (Huh? Radio?)

Silent Hill zadebiutowało w 1999 roku na PlayStation. To produkcja Konami, w której wcielamy się w Harry'ego Masona. W tytułowym miasteczku bohater gubi córkę i próbuje ją odnaleźć, stawiając czoła koszmarom nie z tego świata.

Serię uznaje się z jedne z najlepszych horrorów w historii gier. Wokół cyklu wciąż aktywnie działa społeczność fanów. Niedawno odkryto, że w Silent Hill 2 w wersji na PS2 można odblokować sekretną minimapę oraz funkcję zapisu w dowolnym momencie - przy uzyskaniu odpowiedniego zakończenia.

Następnie: Plotki o Assassin's Creed Ragnarok są nieprawdziwe - twierdzi znany analityk

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Silent Hill

PS1

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze