Premiera pirackiego Skull & Bones ponownie opóźniona
Powodem chęć dopracowania projektu.
Podczas spotkania z inwestorami - towarzyszącego publikacji najnowszych wyników finansowych - przedstawiciele Ubisoftu poinformowali o ponownym opóźnieniu pirackiego Skull & Bones.
Dokładnej daty premiery nie ujawniono, ale według nowych planów, piracka produkcja powinna zadebiutować najwcześniej w przyszłym roku fiskalnym. Ten dla francuskiego wydawcy rozpoczyna się w kwietniu 2020 roku.
We wpisie na oficjalnym profilu gry w serwisie Twitter zasugerowano, że powodem opóźnienia jest chęć dopracowania projektu. Podkreślono, że twórcy chcą, by Skull & Bones „było jak najlepsze”.
We’re going to batten down the hatches and push back on the game’s arrival—this is a challenging news for us all, but it’s what’s needed to make Skull & Bones as awesome as it can be!
— Skull and Bones (@skullnbonesgame) May 15, 2019
Our focus remains on quality first and we’re grateful for your undying support ☠️⚔️ pic.twitter.com/ZCt85tY3TG
Warto zaznaczyć, że nie jest to pierwsze przesunięcie debiutu produkcji osadzonej w pirackich realiach. Początkowo tytuł miał ukazać się w 2018 roku, ale później premierę opóźniono do bieżącego roku.
Projekt położy nacisk na zmagania wieloosobowe - podobnie jak w Sea of Thieves spotkamy innych użytkowników. Z pozostałymi graczami zmierzymy się w walkach morskich lub wspólnie wykonamy różnorodne aktywności.
Przy okazji Ubisoft ponownie potwierdził, że do końca marca 2020 roku zamierza łącznie wydać cztery duże gry. Jedną jest zapowiedziane niedawno Ghost Recon Breakpoint, a pozostałymi nieogłoszone do tej pory tytuły.
Źródło: GameSpot