Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Premiera pirackiego Skull & Bones ponownie opóźniona

Powodem chęć dopracowania projektu.

Podczas spotkania z inwestorami - towarzyszącego publikacji najnowszych wyników finansowych - przedstawiciele Ubisoftu poinformowali o ponownym opóźnieniu pirackiego Skull & Bones.

Dokładnej daty premiery nie ujawniono, ale według nowych planów, piracka produkcja powinna zadebiutować najwcześniej w przyszłym roku fiskalnym. Ten dla francuskiego wydawcy rozpoczyna się w kwietniu 2020 roku.

We wpisie na oficjalnym profilu gry w serwisie Twitter zasugerowano, że powodem opóźnienia jest chęć dopracowania projektu. Podkreślono, że twórcy chcą, by Skull & Bones „było jak najlepsze”.

Warto zaznaczyć, że nie jest to pierwsze przesunięcie debiutu produkcji osadzonej w pirackich realiach. Początkowo tytuł miał ukazać się w 2018 roku, ale później premierę opóźniono do bieżącego roku.

Projekt położy nacisk na zmagania wieloosobowe - podobnie jak w Sea of Thieves spotkamy innych użytkowników. Z pozostałymi graczami zmierzymy się w walkach morskich lub wspólnie wykonamy różnorodne aktywności.

Zobacz na YouTube

Przy okazji Ubisoft ponownie potwierdził, że do końca marca 2020 roku zamierza łącznie wydać cztery duże gry. Jedną jest zapowiedziane niedawno Ghost Recon Breakpoint, a pozostałymi nieogłoszone do tej pory tytuły.

Źródło: GameSpot

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Skull and Bones

PS5, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze