Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Porcja skradania w trailerze polskiego Seven: The Days Long Gone

Izometryczne RPG.

Studio Fool's Theory przygotowało nowy materiał wideo z Seven: The Days Long Gone, izometrycznej gry RPG w futurystycznym świecie.

Materiał wideo koncentruje się na skradaniu i cichym zabijaniu. Otrzymujemy spojrzenie na system swobodnego przemieszczania się i parkuru. Jest też chowanie się w krzakach i eliminacja strażnika za pomocą ostrza, a później także nieco otwartej walki.

Prawie jak Assassin's Creed

W Seven wcielamy się w samotnego wędrowca o imieniu Teriel, przemierzającego imperium Vetrall. Miejscem akcji jest postapokaliptyczne uniwersum, w którym resztki ludzkości cofnęły się do czasów średniowiecza, choć przy obecności zapomnianej, zaawansowanej technologii.

Ważny jest upływ czasu w otwartym świecie, ponieważ każda postać funkcjonuje według własnej rutyny dnia. Niekiedy trzeba poczekać na odpowiedni moment, w czym pomóc ma przycisk szybkiego przewijania - prawie jak w Metal Gear Solid.

Poza tym Seven stawia na szybkie tempo akcji, gdzie kluczowy jest właśnie izometryczny parkur i przemykanie po obiektach i przeszkodach - może też z nich spaść.

Nasza postać nie awansuje na kolejne poziomy doświadczenia, lecz nie zabraknie ekwipunku: pancerza, broni i chipów. Te ostatnie gwarantują specjalne umiejętności, a także dostęp do magii.

Nadal nie znamy dokładnej daty premiery, ale produkcja Fool's Theory ukaże się jeszcze w tym roku, na PC.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze