Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nintendo patentuje umiejętności postaci z Zelda Breath of the Wild 2

Spadanie i cofanie.

Trzy nowe patenty ujawniają umiejętności, z jakich najprawdopodobniej będziemy korzystać w The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 - jak umownie określany jest sequel słynnej przygody na Nintendo Switch.

Dokumenty patentowe zauważył serwis GameReactor. Dwa z talentów - w tym przewijanie czasu w celu manipulowania otoczeniem - pokazywano już w trailerach, co pozwala sądzić, że mowa właśnie o rozwiązaniach przygotowanych dla tego tytułu.

W odróżnieniu od produkcji wyścigowych czy Prince of Persia: The Sands of Time nie przewijamy jednak ogólnie pojętego czasu, lecz historię jednego obiektu, by - dla przykładu - beczka wróciła na poprzednie miejsce.

Drugi patent to umiejętność przenikania przez platformy, umożliwiająca Linkowi przedostawanie się przez takie bariery niczym duch, docierając w wyżej położone miejsca. Coś podobnego także ujawniano w zwiastunie.

Ostatni talent to swobodne spadanie. Brzmi mało unikatowo, jak na patentowaną technologię, lecz prowadzony bohater będzie mógł najwyraźniej przybierać w locie różne pozycje, a także strzelać z łuku.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 nie ma jeszcze daty premiery - ani nawet oficjalnego tytułu. Twórcy nie chcą go podobno ujawniać, ponieważ to natychmiast zdradziłoby zbyt wiele na temat fabuły - wyjaśniali w czerwcu.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze