Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mass Effect 3 na Unreal Engine 5 - fan odtworzył stację Omega

Tak mógłby wyglądać remake?

Jeden z fanów na silniku Unreal Engine 5 odtworzył Omegę - lokację z Mass Effect 3, którą wprowadzono do gry w dodatku.

Autorem projektu jest niejaki Leo Torres, który w przeszłości już odświeżał niektóre elementy gier BioWare. Przykładowo kilka miesięcy temu w podobny sposób odnowił obszar z Dragon Age: Inkwizycja.

Przenosząc Omegę - stację kosmiczną zamieszkaną przez przestępców z uniwersum Mass Effect - twórca zastosował rozwiązanie Nanite, którego użył do powielenia elementów otoczenia. Wykorzystał także system globalnego oświetlenia Lumen.

Torres nie udostępnił projektu w formie grywalnego dema, ale opublikował wideo, pokazujące planszę z bliska. W filmie jest też fragment faktycznego gameplayu, choć w zaprezentowanej sekwencji po lokacji przemieszcza się wyłącznie postać gracza.

Przypomnijmy, że ujawnione jakiś czas temu ogłoszenia o pracę wskazywały, że nowy Mass Effect powstaje na Unreal Engine - BioWare szuka osób doświadczonych w obsłudze silnika od Epic Games. Niewykluczone, że deweloperzy wykorzystają właśnie najnowszą wersję technologii.

O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze