Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tak mogłoby wyglądać Dragon Age 4 na Unreal Engine 5

Projekt fana.

Leo Torres odświeżył projekt z ubiegłego roku, odtwarzający jedną z lokacji z Dragon Age Inquisition na silniku Unreal Engine 5.

Jak wyjaśnia twórca, nowa wersja obejmuje nie tylko poprawki wprowadzone od tego czasu w samym silniku, lecz także dodatkową wiedzę, jaką przez siedem miesięcy nabył sam autor.

Warto też przypomnieć wcześniejsze prace:

Dokładnie rzecz ujmując, w najnowszym materiale oglądamy Ghilan'nain's Grove w lokacji Exalted Plains. „To fajniejszy sposób na naukę UE5 oraz opanowanie nowych opcji, takich jak Lumen and Nanite” - wyjaśnia sam zainteresowany.

Oryginalne Dragon Age Inquisition powstało na silniku Snowdrop, z którym BioWare miało podobno spore problemy. Już nowa odsłona Mass Effect bazuje jednak na Unreal Engine 5, a więc możliwe, że również Dragon Age 4 postawi na tę technologię.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze