Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mapy w Dark Souls 3 będą większe niż w poprzedniej odsłonie

Choć będzie ich mniej.

Hidetaka Miyazaki - reżyser Dark Souls 3 - ujawnił kilka nowych informacji na temat gry, mówiąc o rozmiarze projektowanych lokacji i systemie odradzania po śmierci.

- W porównaniu z Dark Souls 2 liczba lokacji będzie mniejsza - ujawnił deweloper w rozmowie z serwisem Digital Spy. - Będą one za to większe. Eksploracja każdej mapy w Dark Souls 3 to spora frajda, więc proszę poczekać na więcej informacji.

Miyazaki przyznał, że powróci odradzanie się przy ogniskach, lecz system resetowania przeciwników po śmierci może doczekać się modyfikacji.

- Mechanika respawnu wrogów z Dark Souls 2 nie zostanie odtworzona w nowej grze - przyznał. - Filozofia produkcji jest inna dla każdego tytułu. Jak widać, w Dark Souls 3 koncentrujemy się na tym, by gracze pokonywali trudne sytuacji i wrogów przez obserwacje.

Dark Souls 3 ukaże się na początku przyszłego roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Skupienie prac na obecnej generacji pozwoli - zdaniem producenta - na przygotowanie bardziej zaawansowanych efektów graficznych, takich jak dynamiczne oświetlenie, tkaniny czy cząsteczki.

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze