Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Killer Instinct wraca do życia i dostanie dużą aktualizację

Jeszcze w tym roku.

Studio Iron Galaxy pojawiło się na turnieju Evo, by zapowiedzieć, że wraca do prac nad bijatyką Killer Instinct. W planach jest duża aktualizacja, która powinna ukazać się jeszcze w tym roku.

Patch zaoferuje zmiany w balansie postaci, ulepszone dobieranie partnerów w meczach sieciowych, a także wsparcie dla rozdzielczości 4K na konsolach Xbox Series X/S.

Killer Instinct to klasyk wydany pierwotnie przez zasłużone Rare, lecz w przypadku aktualizacji mowa oczywiście o resecie serii, wydanym w 2013 roku na Xbox One i przygotowanym przez Double Helix Games. To studio wkrótce przejął jednak Amazon, więc obowiązki przejęło właśnie Iron Galaxy.

Ta firma wspierała tytuł przez następne trzy lata, wydając szereg poprawek oraz nowych postaci. W listopadzie mija dziesiąta rocznica premiery, więc moment na wskrzeszenie produkcji wydaje się być idealny. Co więcej, pasuje też do obecnego zaangażowania Microsoftu w swoje starsze pozycje.

- Szykujemy odświeżenie balansu i duże, duże ulepszenia wszystkich usług PlayFab - mówił James Goddard, dyrektor projektu drugiego i trzeciego sezonu Killer Instinct, podczas wystąpienia na imprezie Evo w Las Vegas w ten weekend. - Matchmaking jest dużo płynniejszy, turnieje są prostsze i zagwarantują więcej Killer Instinct na następne dziesięć lat.

PlayFab to zestaw sieciowych usług „w chmurze” Microsoftu, służących między innymi właśnie do napędzania wieloosobowych opcji w grach wideo.

Darmowe Killer Instinct wydano w 2013 roku wyłącznie na Xbox One, a kilka lat później - już na Xbox One X - tytuł zyskał wtedy miano pierwszej konsolowej bijatyki w natywnym 4K. W 2016 roku gra trafiła także na PC.

Read this next