Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kilkanaście minut gameplayu z logicznego Reset

Współpraca z samym sobą.

Studio Theory Interactive opublikowało trwający trzynaście minut fragment gameplayu z nietypowej gry logicznej Reset.

Nagranie zarejestrowano na komputerze wyposażonym w siedmioletni procesor Intel Core i7 860 oraz dwu i pół letnią kartę graficzną GeForce GTX 980. Wymagania sprzętowe tytułu nie powinny być więc wysokie.

Czasem nawet robot musi się zamoczyć

W produkcji wcielimy się w robota dysponującego zdolnością manipulowania czasem. Podczas zabawy musimy pomóc samemu sobie - tyle że z przyszłości - w pokonaniu różnych przeszkód.

Udostępniony przez twórców film pokazuje właśnie przykład współpracy między różnymi wcieleniami bohatera (maksymalnie czterema). Wykonujemy określone czynności, a później cofamy się o kilka minut, by przejąć kontrolę nad inną kopią maszyny.

Kluczem jest synchronizacja działań różnych wersji robota. Przykładem jest moment, kiedy najpierw schodzimy pod wodę, by podłączyć kabel zasilający, a następnie przenosimy się w czasie w celu włączenia wajchy, gdy prąd zacznie płynąć.

Tempo zabawy - przynajmniej w przygotowanym materiale - jest dosyć spokojne i powolne. Akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Uwagę zwraca imponująca - jak na projekt niezależny - oprawa graficzna.

Grę przygotowuje dwuosobowy zespół, choć prace trwają już od kilku lat. Początkowo tytuł miał ukazać się w 2014 roku, ale premierę wielokrotnie przekładano. Ostatnio produkcja miała zadebiutować 20 grudnia, ale w ostatniej chwili ogłoszono kolejne opóźnienie.

Nie wiadomo, kiedy teraz Reset ujrzy światło dzienne. Pewnym jest, że zawita na PC.

O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze