Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Horror psychologiczny od twórców Hellblade coraz bliżej prezentacji

Intrygujący projekt.

Prawdopodobnie jesteśmy coraz bliżej poznania dalszych szczegółów intrygującego horroru psychologicznego Project: Mara. Gra o niemal fotorealistycznej grafice nie będzie wyłącznie straszyć i ma też drugie dno.

Znany leaker Klobrille podzielił się na Twitterze linkiem do wpisu na stronie Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej, z którego wynika, że przed dwoma dniami Microsoft zgłosił wniosek o rejestrację znaku towarowego Project: Mara. Może to wskazywać, że twórcy szykują się do pewnych ogłoszeń i - być może - szerszej prezentacji gry.

Project: Mara powstaje w studiu Ninja Theory, które znane jest z takich gier, jak Heavenly Sword, Enslaved czy Hellblade: Senua’s Sacrifice. Tym razem nie będzie to gra skupiona na walce, a trzymający w napięciu horror psychologiczny, którego akcja najprawdopodobniej osadzona zostanie w pojedynczym mieszkaniu. Produkcja charakteryzuje się niemal fotorealistyczną grafiką i ogromnym przywiązaniem do detali.

W grze przyjdzie nam wcielić się w kobietę cierpiącą na obsesję i stany lekowe, a twórcy dokładają wszelkich starań, aby jak najwierniej przedstawić świat widziany oczyma takiej osoby. W Project: Mara znajdzie się między innymi nowatorski system pozwalający pokazać niemal nieskończoną ilość detali na zbliżeniach, aż po proceduralnie generowane drobinki kurzu czy pojedyncze włókna dywanu.

Najpewniej będzie to służyło realistycznemu zilustrowaniu obsesji. Studio Ninja Theory od dłuższego czasu współpracuje z naukowcami i pacjentami oddziałów psychiatrycznych w celu szerzenia świadomości i burzenia stereotypów związanych z tego typu schorzeniami. Procject: Mara będzie zatem nie tylko horrorem, ale też narzędziem do przełamywania pewnego tabu.

O autorze
Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.

Komentarze