Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hitman - Sapienza, Świat jutra: Snajper-zabójca

Rozpraw się z dwoma celami i zniszcz wirusa przy użyciu snajperki bez zauważenia.

To bardzo szybka, ale wymagająca błyskawicznego działania metoda, aby zdobyć wyzwanie Snajpera-zabójcy. Na ekranie planowania misji wybierz pistolet z tłumikiem, wytrych, karabin snajperski z dostawą do ruin w Sapienzie, a także położenie początkowe także w ruinach. Jeśli nie masz ich jeszcze odblokowanych, możesz także zacząć jako ogrodnik.

Wówczas musisz ruszyć w stronę ruin i obiec je z prawej strony, aby rozmawiający ze strażnikami inny ogrodnik nie zauważył cię. Od strony morza wdrapiesz się przez wyłom w ścianie, a następnie schodami udasz się do góry, gdzie czekać na ciebie będzie dostawa. Podnieś karabin snajperski i udaj się na sam szczyt.

Pozbaw przytomności znajdującego się tam strażnika, a następnie spójrz w stronę rezydencji. Na jednym z tarasów po prawej stronie (1) pojawi się w pewnym momencie twój pierwszy cel, Francesca De Santis. Przed strzałem w głowę dobrze jest zapisać stan gry. Gdy nie uda ci się bowiem zastrzelić jej od razu, dalsza część misji stanie się dużo trudniejsza.


Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Sapienzie - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w misji Świat jutra.


Zabicie Franceski jest trudne, jeśli chcemy pozbyć się jej pierwszym strzałem. Dużo prościej wygląda to w przypadku Caruso, który znajduje się po prostu bliżej.

Jeśli kobieta zostanie pozbawiona życia, spójrz na poziom ogrodu, gdzie kręcić się powinien twój drugi cel, czyli Silvio Caruso. Również i w tym przypadku postaraj się trafić go w głowę. Zachowanie kolejności pozbywania się celów jest kluczowe dla jak najpóźniejszego pojawienia się ochrony na wieży, z której musisz już błyskawicznie się ewakuować.

Po zbiegnięciu na dół i wyjściu z wieży skręć ostro w lewo, zeskocz nieco niżej, a następnie zbiegnij kolejnymi schodami przed sobą. Może znajdować się tam strażnik, więc bądź czujny i nie daj się zauważyć. Otwórz bramkę i wybrzeżem kieruj się w stronę tajnego laboratorium, gdzie zobaczysz jak zniszczyć wirusa. Nie przejmuj się nagraniem przez kamerę. Za chwilę zniszczymy rejestrator. W tym momencie dobrze jest też zapisać stan gry.

Wbiegnij do jaskini i trzymaj się lewej strony. Obiegnij niewielkie pomieszczenie z lewej strony. Na jego rogu znajdziesz klucz francuski. Podnieś go, po czym wejdź po żółtych schodkach i otwórz drzwi, nie wchodząc do środka. Przed tobą, lekko po lewej stronie, znajduje się rejestrator. Strzel do niego za pomocą pistoletu z tłumikiem i błyskawicznie wycofaj się.


Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Zobacz też:

- Hitman - Sapienza, Świat jutra: Osiągnięcia i Trofea

- Hitman - Sapienza, Świat jutra: Cichy zabójca, tylko garnitur

Następnie: Hitman - Marrakesz, Złota klatka: Snajper-zabójca


Wbiegnij po większych żółtych schodach na górę, gdzie rzuć kluczem francuskim w znajdującego się tam naukowca. Gdy już go ogłuszysz, przygotuj karabin snajperski i spójrz w stronę wielkiego, przeszklonego pomieszczenia.

Musisz oddać celny strzał za pierwszym razem. W innym przypadku zrobi się zbyt duży bałagan i misja może zakończyć się fiaskiem.

Za pomocą specjalnego trybu widzenia zlokalizuj fiolkę z wirusem. Strzel do niej raz, ale celnie, po czym błyskawicznie zbiegnij z pomieszczenia. Pozostaje już tylko ewakuacja. Na szczęście, tuż obok znajduje się samolot zaparkowany na wodzie. Pobiegnij tam, uważając przy tym, aby nie zauważyli cię najbliżsi przeciwnicy. Na szczęście nie będzie to trudne.

Komentarze