Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost of Tsushima - Trzy działania, trzy iluzje

Opowieść Noria (2 z 9).

Trzy działania, trzy iluzje w Ghost of Tsushima to druga z dziewięciu misji z cyklu Opowieść Noria. Jest dostępna w drugim akcie gry, kiedy możesz już zwiedzać wyspę Toyotama.

Zadanie rozpoczniesz w wiosce Akashima (1).

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Po rozmowie z Noriem podążaj za mnichem. Kiedy dojedziecie w okolice obozu, możesz spotkać dwóch Mongołów. Najlepiej skorzystać z prowokacji.

Wejdź do spichlerza (2). Spójrz na Hotchiego, działo sygnałowe i chatę.

Zabij Mongołów w obozie - po cichu lub w otwartej walce. Po wszystkim podejdź do Hotchiego (3).

Wkrótce rozpocznie się kolejna walka. Nie dopuść, żeby Hotchiemu stała się krzywda. Na końcu ponownie podejdź do mnicha, by zakończyć zadanie.

Sprawdź, czy odnalazłeś i wykonałeś wszystkie Opowieści Cuszimy w grze.

Następnie: Ghost of Tsushima - Głupiec

Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost of Tsushima - Ostatni wojowniczy mnich

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Ghost Of Tsushima

PS4

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.
Komentarze