Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Electronic Arts „chce odzyskać zaufanie graczy PC”

Firma omija targi E3.

Przedstawiciel Electronic Arts zapewnia, że jego firma chce poprawić swoją reputację wśród graczy PC, nadszarpniętą w ostatnich latach przez problemy z SimCity i Battlefieldem 4 czy brakującą zawartością w The Sims 4.

Plany na ten rok

- Kontynuujemy wędrówkę, której celem jest odzyskanie zaufania wśród graczy PC - zapewnia Peter O'Reilly, starszy dyrektor marketingu dla platformy Origin, w rozmowie z serwisem MCV.

Menedżer wymienia wprowadzone w ostatnich miesiącach programy, takie jak zwrot pieniędzy za kupowane tytuły, rozdawanie gier „na koszt firmy”, czy - ostatnio - abonament Origin Access.

- Cieszą nas dotychczasowe postępy, ale zawsze staramy się iść jeszcze krok dalej, stawiając na innowacje w imieniu graczy - dodaje O'Reilly.

W 2013 roku Electronic Arts uznano za najgorszą firmę w Ameryce, po raz drugi z rzędu. Od tego czasu Battlefield Hardline został znacznie opóźniony, by nie powtórzyć problemów Battlefielda 4, a Star Wars Battlefront ukazał się już bez większych problemów, pomimo ogromnego zainteresowania.

Osobno ogłoszono wczoraj, że EA nie zamierza wystawiać się w tym roku na E3, planując za to własną imprezę - EA Play - na 12-14 czerwca. Firma nie rezygnuje jednak z tradycyjnej konferencji, zaplanowanej na 12 czerwca (o godzinie 22), dwa dni przed startem targów.

Tym samym Electronic Arts nie odchodzi daleko od E3 (EA Play odbędzie się w Club Nokia, nieopodal hal targowych), ale jednocześnie może powiedzieć, że organizuje własną inicjatywę dla graczy, idąc śladem Sony i PlayStation Experience.

Zobacz na YouTube

Read this next