Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Death Stranding nie jest skradanką - zapewnia Hideo Kojima

To gra nastawiona na akcję.

Niedawny zwiastun z fragmentami rozgrywki mógł sugerować, że Death Stranding jest w pewnym stopniu skradanką. Hideo Kojima wyjaśnił jednak, że produkcja nastawiona jest przede wszystkim na akcję.

W jednej z sekwencji najnowszego trailera Sam - główny bohater - przemyka przez gęste zarośla, ukrywając się przed przeciwnikami. Japończyk kierujący zespołem odpowiedzialnym za projekt zapewnił jednak, że rozgrywka nie skupi się na działaniu po cichu.

„Death Stranding nie jest skradanką. To zupełnie nowego rodzaju gra akcji, w której kluczową rolę odgrywa koncepcja połączenia” - przekonuje Kojima we wpisie opublikowanym na Twitterze, opatrzonym grafiką promocyjną tytułu.

Produkcja japońskiego dewelopera nadal jest okryta tajemnicą, ale twórcy odsłaniają coraz więcej sekretów. Tytuł zaoferuje między innymi asynchroniczne funkcje sieciowe, które pozwolą udostępniać innym graczom zapasy i schronienie.

Świat gry ma zaś otwartą strukturę, co oznacza, że mapę swobodnie zwiedzimy - pieszo i za pomocą środków transportu. Zabraknie klasycznej śmierci: po zgonie postać trafi do wymiaru, skąd będzie musiała się wydostać.

Zobacz na YouTube

Zobacz: Death Stranding - premiera i najważniejsze informacje

Death Stranding zadebiutuje 8 listopada, tylko na PS4. W obsadzie jest między innymi Norman Reedus, który użycza głosu i wizerunku głównemu bohaterowi - Samowi.

Read this next