Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dead Space musi poczekać. Twórcy biorą się teraz za grę z Iron Manem

EA Motive ma ręce pełne roboty.

Studio EA Motive - odpowiedzialne ostatnio za remake Dead Space - zabiera się do pełnoprawnej produkcji gry z Iron Manem w roli głównej. To dobre wieści dla fanów superbohatera, lecz zapewne gorsze dla miłośników horroru, czekających na więcej.

Deweloperzy pojawili się niedawno w serwisie Reddit, gdzie odpowiadali na pytania graczy. Nie mogło oczywiście zabraknąć tematu najbliższej przyszłości firmy. Twórcy odparli, że są jak najbardziej zainteresowani kontynuowaniem prac nad Dead Space, ale...

„Jest wiele czynników, które trzeba wziąć pod uwagę na poziomie studia, ale w pierwszej kolejności zespół uda się na zasłużone wakacje, by potem określić, co dalej” - napisano. „Mamy w Motive wspaniały zespół, który właśnie zaczął prace nad Iron Manem i możemy zapewnić, że ten tytuł jest w dobrych rękach”.

Otwartym pytaniem pozostaje więc to, czy firma byłaby w stanie przygotować drugi zespół, pracujący równolegle nad Dead Space. Jest to raczej wątpliwe, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że Motive to stosunkowo małe studio, liczące mniej niż setkę pracowników.

W podobnym tonie już wcześniej wypowiadali się inni przedstawiciele firmy. - Ja jestem zainteresowany dalszą eksploracją Dead Space i myślę, że Roman także, co widać w jego uśmiechu - mówił starszy producent Phil Ducharme w rozmowie z GQ, mając na myśli dyrektora kreatywnego Romana Camposa-Oriolę. - Udajemy się teraz na wakacje. Po powrocie usiądziemy na spokojnie wewnątrz EA i zastanowimy się, do dalej.

To jedyny materiał z opisywanej gry

Wspomniana gra z Iron Manem to efekt nowej umowy EA z Marvelem, obejmującej „co najmniej” trzy produkcje. Wysiłki nad projektem nadzoruje Olivier Proulx, odpowiedzialny ostatnio za Guardians of the Galaxy w Eidos Montreal.

„Gra musi być duża, musi być innowacyjna, musi odpowiednio prowadzić opowieść” - mówił w październiku Patrick Klaus, szef Motive. „Potrzebujemy czasu, by spróbować pewnych rzeczy i upewnić się, że posiadamy kreatywną wizję i kierunek, który będzie świeży, unikatowy i wystarczająco wyróżniający się na tle innych gier Marvela czy pozycji action RPG”.

Read this next