Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Call of Duty: WW2 bez automatycznej regeneracji zdrowia

I bez podnoszonej amunicji.

Podczas wczorajszego wysypu informacji na temat Call of Duty: WW2 twórcy mówili dużo o tym, że podczas prac kierują się „szacunkiem” dla materiałów źródłowych, stawiając także na nieco większy realizm. Jedną z oznak takiego podejścia może być rezygnacja z automatycznej regeneracji zdrowia.

- Trzeba przejmować się każdym pociskiem. Nie gramy jako superbohater, nie możemy stanąć w miejscu, przyjąć siedmiu kul, kucnąć, po czym strzelać dalej - mówił Glen Schofield z odpowiedzialnego za prace studia Sledgehammer Games w rozmowie z serwisem Polygon.

Majowe grillowanie

- Tworzenie przygód rekrutów, którzy nie są doświadczonymi wojownikami sił specjalnych jest odświeżające, możemy pokazać ich słabości. Są naiwni. Przygotowanie takiej - innej - rozgrywki było naprawdę fajnym wyzwaniem.

Współzałożyciel studia nie zdradził niestety, co zastąpi automatyczną regenerację zdrowia, lecz pewne wskazówki oferuje opis zmodyfikowanego systemu pozyskiwania amunicji, gdzie także pokuszono się o nieco większy realizm.

- Bycie częścią drużyny to między innymi współpraca i pomaganie sobie, w sposób znacznie odmienny od poprzednich odsłon serii - przyznaje inny menedżer ze Sledgehammer, Michael Condrey.

- Trzeba polegać na drużynie, więc wprowadziliśmy mechanikę, która to odzwierciedla. Jeśli mamy mało amunicji, koledzy mogą podzielić się nabojami. Członkowie drużyny mają określone, pomocne umiejętności i jeśli jesteśmy blisko jednego z nich, ten może nam pomóc.

Kluczowa ma być właśnie konieczność pozostawania w pobliżu kolegów, co może sugerować nieco większe etapy.

Opisywane zmiany mogą być kluczowe dla rozgrywki w Call of Duty: WW2, skoro chowanie się za osłonami w oczekiwaniu na regenerację zdrowia było domyślną taktyką w serii od czasów Call of Duty z 2005 roku.

Nowa produkcja debiutuje - tradycyjnie - 3 listopada, na PC, PS4 i Xbox One.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze