Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Bully w wersji HD według wizji jednego z fanów

Może kiedyś...

Przygodowa gra akcji Bully (znana w Europie jako Canis Canem Edit) ukazała się w 2006 roku, lecz do dzisiaj ma wiernych fanów, oczekujących na kontynuację lub odświeżoną wersję.

Rockstar milczy w tej sprawie, ale własną pracę przygotował student grafiki Wesley Arthur, wiernie odtwarzając część lokacji w wysokiej rozdzielczości, na silniku Unreal Engine 4.

„Poziom wiernie odtwarza oryginalny układ, by zwiększyć rozpoznawalność, ale każdy obiekt został przygotowany od podstaw” - zapewnia Arthur w opisie swojej pracy.

Pilny student przygotowuje teraz album z grafikami, dokumentujący postępy. Poniżej przykładowa strona.

Za produkcję oryginalnej wersji gry odpowiadało Rockstar Vancouver, ostatnio twórcy Max Payne 3. W 2011 roku Dan Houser z Rockstara stwierdził, że Bully „jest licencją podobną do Maxa - uwielbiamy ją i może kiedyś powrócić”.

W lipcu 2012 roku zamknięto studio w Vancouver, a cześć pracowników przeniosła się do biura w Toronto, tworząc skonsolidowany odział w Kanadzie. Bully było sukcesem komercyjnym, a wersja PlayStation 2 doczekała się konwersji na X360, PC, PS3 i Wii.

Tematy w tym artykule

Obserwuj, by otrzymywać szybkie powiadomienia na e-mail, gdy pojawią się nowe materiały na wybrane tematy.  Zarządzaj powiadomieniami.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze