Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Killer Instinct trafiło na Steam

Wersja PC już nie tylko Windows 10. Wspólna rozgrywka z Xbox One.

Twórcy Killer Instinct ogłosili w czerwcu, że bijatyka w wersji PC jeszcze w tym roku zadebiutuje na Steamie, ale bez podawania daty. Niespodzianka - gra trafiła na platformę Valve właśnie dzisiaj.

Do 4 października nowe wydanie można kupić o 25 procent taniej, za 27,74 euro (ok. 120 zł). Jest też wydanie ze ścieżką dźwiękową oraz złoto do transakcji cyfrowych.

Prosimy nie bić robotów

Co więcej, deweloperzy przygotowali możliwość wspólnej rozgrywki z posiadaczami wersji Xbox One oraz Windows 10. Z i na Steam nie przeniesiemy za to zapisów czy zakupów, ponieważ - jak czytamy na oficjalnej stronie - Windows Store i Xbox Store oraz sklep Valve to odrębne platformy.

Zakup gry na Steamie oznacza pełną wersję, z wszystkimi 29 wojownikami, 20 arenami do walki, kompletem kostiumów, kolorów, skórek czy trybów rozgrywki.

Część graczy może czuć się poszkodowana ze względu na dodawane w sklepie Valve skórki, które na Xbox One i Windows 10 były osobnym produktem. Dlatego też wszyscy posiadacze Killer Instinct: Definitive Edition w nadchodzących dniach otrzymają paczki skinów Gold oraz Terror za darmo.

Zobacz na YouTube

Za powstanie produkcji odpowiada Double Helix Games. Po wykupieniu zespołu przez Amazon, pieczę nad dalszym rozwojem projektu przejęli deweloperzy ze studia Iron Galaxy.

Na Xbox One i Windows 10 model dystrybucji jest nieco inny - bijatyka dostępna jest za darmo, oferując wszystkie tryby rozgrywki, ale tylko jedną postać, która zmienia się cyklicznie. Za 170 zł można jednak nabyć wspomnianą edycję Definitive, zawierającą treści z trzech „sezonów” gry.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Killer Instinct

Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze