Thomas Morgan
-
Digital Foundry | Cyberpunk 2077 w wersji 1.6 - Digital Foundry testuje nowy tryb Xbox Series S
Gra działa też lepiej na PS5 i Series X.
-
Digital Foundry | Elden Ring ma sporo problemów na PC - test Digital Foundry
Wstępne wrażenia, także z konsol.
-
Digital Foundry | Jak Dying Light 2 działa na PS5 i Xbox Series X/S - analiza Digital Foundry
Wybór pomiędzy 4K, 60 FPS i śledzeniem promieni.
-
Digital Foundry | Cyberpunk 2077 - Digital Foundry sprawdza stan gry na PS5 i Xbox Series
W oczekiwaniu na natywne wersje.
-
Digital Foundry | Mass Effect: Edycja Legendarna na PS5 i Xbox Series X/S - analiza Digital Foundry
Porównanie trybów wydajności i jakości.
-
Digital Foundry | Cyberpunk 2077 w wersji 1.2: duże wzrosty na PS4 Pro - analiza Digital Foundry
Gorzej na innych konsolach.
-
Digital Foundry | Dirt 5 na Xbox Series X: 60 kontra 120 FPS - analiza Digital Foundry
Pierwsze wrażenia z next-genowej wersji.
-
Digital Foundry | DriveClub i DriveClub VR: wady i zalety wirtualnej rzeczywistości
Test Digital Foundry.
-
Digital Foundry | Metro Exodus i Stadia: grafika z Xbox One X, ale gorsze działanie
4K wymaga poświęceń.
-
Digital Foundry | Remake Resident Evil 2 wypada najlepiej na PS4 Pro oraz Xbox One X
Różnice w testach konsolowych.
-
Digital Foundry | Tryb 60 klatek w Forza Horizon 4 na Xbox One X to wielkie osiągnięcie
Z kolei natywne 4K pokazuje piękno oprawy w pełnej krasie.
-
Digital Foundry | Jak Red Dead Redemption 2 wykorzystuje moc PS4 Pro
Przyglądamy się pierwszej grze Rockstar na ulepszone konsole.
-
Digital Foundry | Red Dead Redemption robi wielkie wrażenie w 4K na Xbox One X
Doznania najbliższe teoretycznej wersji na PC.
-
Digital Foundry | Nowy supersampling na PS4 Pro: duża poprawa dla użytkowników 1080p
Aktualizacja 5.5 pod mikroskopem.
-
Digital Foundry | Zelda: Breath of the Wild - różnice wersji Switch i Wii U
AKTUALIZACJA: Kolejne testy.
-
Digital Foundry | LA Noire na Switch: czy konsola poradziłaby sobie z GTA 5?
Sprawdza Digital Foundry.