GTA San Andreas - OG Loc: raper Freddy

Pierwsza misja Big Smoke'a.

OG Loc to jedna z misji głównych w GTA San Andreas, a zarazem pierwsze zlecenie od Big Smoke'a. W trakcie tego zadania odbierzesz tytułowego OG Loca i pomożesz mu w zemście na raperze Freedym.

Na tej stronie:

OG Loc - jak odblokować misję

By odblokować tę misję musisz ukończyć jedno z poprzednich zadań, mianowicie Dziewiątki i kałachy. Potem udaj się do domu Big Smoke'a - oznaczone jest na mapie inicjałami BS (1). Wejdź w czerwone pole (2), by rozpocząć to zadanie.

073_gta_san_andreas_misja_okradanie_og_loc_raper_freddy

Pościg za Freddym

Po scenie przerywnikowej wsiądź z członkami gangu do samochodu i udaj się do znacznika misji. Zaparkuj auto w czerwonym polu (3), by zainicjować kolejną scenę, w trakcie której OG Loc się dosiądzie.

074_gta_san_andreas_misja_okradanie_og_loc_raper_freddy

Jedź do wskazanego miejsca i zaparkuj auto w kolejnym czerwonym polu (4). Wbiegnij po schodach na górę i podejdź do budynku (5) by zainicjować kolejną scenę.

075_gta_san_andreas_misja_okradanie_og_loc_raper_freddy

Po niej musisz gonić za Freddym (6). Nie trać amunicji na strzelanie do gangstera - szansa na trafienie jest niewielka. Po prostu siedź mu cały czas na ogonie, a po chwili dotrzesz do miejsca, w którym zsiądzie z motoru. Rozpraw się z celem (7) i jego pomocnikami.

076_gta_san_andreas_misja_okradanie_og_loc_raper_freddy

Po walce wsiądź do dowolnego samochodu i odwieź OG Loca do wskazanego miejsca - pod budynek Burget Shot. Zaparkuj auto w czerwonym polu by zakończyć tę misję.

Poprzednio: GTA San Andreas - Katalizator: obrabowanie pociągu