Czterodniowy tydzień pracy - twórcy Bugsnax walczą z crunchem

Nowa polityka studia.

Studio Young Horses wprowadziło od lipca politykę czterodniowego tygodnia pracy. Deweloperzy gry Bugsnax jednogłośnie zaakceptowali taką propozycję i będą testować rozwiązanie przez najbliższe miesiące.

Tranzycja do nowego systemu pracy jest łatwiejsza niż w przypadku wielu większych firm, gdyż Young Horses składa się wyłącznie z ośmiu osób - przypomina serwis Axios.

Warto też zaznaczyć, że do tej pory od pracowników wymagano 35 godzin pracy - w praktyce liczba ta zostaje zmniejszona tylko o trzy godziny.

- Możemy po prostu dać ludziom poczucie spokoju i możliwość relaksu przy robieniu tego, co lubią w ich wolnym czasie, zamiast sprawiać, że będą czuć się winni, robiąc to samo w godzinach pracy - zaznaczył Phil Tibitoski, szef studia.

- Wiemy, co ma być zrobione w konkretnym terminie i tak układamy plan pracy, by wszystko zostało wykonane - podkreślił prezes.

Bugsnax jest kolorową i humorystyczną grą, w której wcielamy się dziennikarza eksplorującego lokację o nazwie Snaktooth Island. Wyspę zamieszkują stworzenia będące połączeniem przekąsek i owadów. Gra jest dostępna na PC i konsolach PlayStation.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami