Beta strzelanki Splitgate jest tak popularna, że twórcy musieli wyłączyć serwery

Gra zyskuje drugie życie dzięki konsolom.

W lipcu rozpoczęły się testy międzyplatformowej rozgrywki w strzelance Splitgate. Beta okazała się tak popularna, że twórcy musieli wyłączyć serwery na kilkanaście godzin.

Po przerwie technicznej serwery zostały otwarte, lecz gracze nadal muszą liczyć się z drobnymi problemami przy próbach dołączania do gry.

„Jeśli nie wiecie - jesteśmy małą grupą deweloperów z zaledwie czwórką inżynierów, a betę pobrało ponad pół miliona osób. Jesteśmy wdzięczni za wsparcie i cierpliwość. To naprawę niesamowite” - napisali przedstawiciele studia 1047 Games na Twitterze.

Gra jest dostępna na PC od 2017 roku, nigdy nie była jednak szczególnie popularna. W ciągu ostatnich miesięcy maksymalna liczba graczy na serwerach ledwo przekraczała setkę.

Wersja na konsole Xbox i PlayStation ma zadebiutować już jutro, 27 lipca. Wszystko wskazuje na to, że twórcy będą musieli uporać się z o wiele większym zainteresowaniem niż do tej pory.

Nowi gracze to nie tylko posiadacze konsol. Promocja testów beta przyciągnęła też kolejnych użytkowników Steama. Splitgate to sieciowa strzelanka Free to Play, która przypomina połączenie Halo i Portala. Podczas rywalizacji możemy tworzyć portale, by przedostać się w dowolne miejsce i zaskoczyć oponentów.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami