Doom Eternal ukończyło "o wiele więcej" graczy niż poprzednią część

Moc sequela.

Dyrektor produkcji strzelanki Doom Eternal zdradził, że najnowszą odsłonę serii od studia id Software ukończyło więcej graczy niż poprzednią odsłonę z 2016 roku.

Hugo Martin wspomniał o tym w rozmowie z PC Gamerem. Konkretnie, padły słowa o „o wiele większym” współczynniku ukończenia kampanii.

Deweloper nie skupiał się podczas wywiadu na tej kwestii, dlatego można się tylko domyślać, co stoi za większą popularnością sequela i większą wytrwałością graczy, którzy dotarli do napisów końcowych.

Niewykluczone, że wpływ na taki wynik miała dosyć szybka premiera gry w bibliotece Game Pass, dzięki czemu Eternal zyskał „drugie życie”, trafiając do dużej liczby odbiorców, którzy być może - gdyby nie dostępność strzelanki w usłudze Microsoftu - nie sięgnęliby po tego typu produkcję.

Doom Eternal ukazał się pod koniec maja, a do Game Passa trafił już w październiku. Już dziś gracze otrzymają drugi fabularny dodatek do brutalnego FPS-a.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami