Subskrybenci Xbox Game Pass grają w 40 proc. więcej produkcji, niż przed wykupieniem usługi

Również tych spoza katalogu abonamentu.

Osoby subskrybujące Xbox Game Pass kupują więcej gier i próbują bardziej różnorodnych gatunków - również nienależących do katalogu usługi - niż przed wykupieniem abonamentu, twierdzi Microsoft.

- Subskrybenci angażują się o wiele bardziej, nawet jeśli chodzi o tytuły spoza abonamentu. W różnych sklepach kupują więcej gier niż przed dołączeniem - powiedział szef programu ID@Xbox, Agostino Simonetta, podczas wydarzenia GamesIndustry.biz Investment Summit.

gp1
Gears 5 to jedna z gier dostępnych w ramach abonamentu

Simonetta przekonuje, że wzrost liczby uruchamianych gier wynosi 40 procent. Użytkownicy próbują też tytułów o większej różnorodności.

91 procent subskrybentów przyznaje, że uruchomiło grę, której nie sprawdziliby bez Xbox Game Pass, a Microsoft zauważył, że liczba gatunków, które uruchamiają użytkownicy, zwiększa się o 30 procent po wykupieniu usługi.

Simonetta podkreśla, że Game Pass jest doskonałym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności gier niezależnych i niszowych, które w normalnych warunkach dotarłyby do znacznie mniejszej liczby odbiorców.

Xbox Game Pass kosztuje 40 zł za miesiąc i zapewnia dostęp do wciąż rozwijanego katalogu gier oraz produkcji Microsoftu na premierę. Od niedawna dostępna jest też wersja przygotowana specjalnie dla użytkowników PC.

Źródło: GamesIndustry

Następnie: Franck Ribéry zaskoczony swoją twarzą w FIFA 20 - "Kim jest ten gość?"

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami